Θυσία δίχως όριο, μα με απόκριση;

Πολλά νεύρα φαίνεται πως επικρατούν στα Βόρεια μεν, με το «βλέμμα» στο… Αιγαίο δε.

Βλέπετε, μπορεί τα συνολικότερα μεγέθη (πελατειακή βάση, οικονομικά δεδομένα), αλλά και οι προοπτικές να κρίνονται ως «εύρωστα», αφήνοντας σταδιακά, μα και για τα καλά την «σκοτεινή» όσο και άκρως προβληματική διετία της πανδημικής κρίσης, στην άκρη.

«Τότε, ποιο είναι το πρόβλημα;», ενδεχομένως να αναρωτηθείτε ευλόγως. «Όχι ποιο, αλλά ποια» είναι η σωστή απάντηση.

Μπορεί το παρελθόν να φαντάζει αξεπέραστο, εντούτοις όμως το παρόν και το μέλλον όχι και τόσο και δη σε ότι αφορά τους επιμέρους τομείς που διαχειρίζεται απευθείας η «Πράκτορας».

Πλέον, το παιχνίδι έχει πάψει από καιρό -είναι η αλήθεια- να παίζεται με μονοπωλιακούς όρους, καθώς στον χορό έχουν εισέλθει με έντονα δυναμικά τρόπο, τόσο εγχώριες όσο και διεθνείς παίκτες-προτάσεις. Οι οποίοι εκ της μακράς πείρας τους έχουν μάθει για τα καλά τους όρους με τους οποίους γίνεται το παιχνίδι και κατ’ επέκταση τους αξιοποιούν προς όφελος των «μαγαζιών» για λογαριασμό των οποίων εργάζονται.

Σε αντίθεση, όπως καταδεικνύεται, με την «Πράκτορα» και τις υφισταμένους της, οι οποίοι δεν έχουν καταφέρει να εκμεταλλευτούν την συσσωρευμένη δυναμική της εταιρείας τους, με αποτέλεσμα να τερματίζουν τρίτοι, καταϊδρωμένοι και ξέπνοοι σε μια κούρσα για… δύο!

Γεγονός, το οποίο δεν πέρασε απαρατήρητο από τον κύριο εκφραστή και ισχυρό άνδρα της εταιρείας, ο οποίος αποφάσισε να ζητήσει σχετικές εξελίξεις. Η «Πράκτωρ» σάστισε προς στιγμής, μα «περπατημένη» όπως είναι, κατάφερε να γλιτώσει το… κεφάλι της, «θυσιάζοντας» δυο-τρεις υφιστάμενους της.

Πλέον, ο χρόνος «τρέχει» εις βάρος της, καθώς ο επικεφαλής του «μαγαζιού», έξυπνος ων, θα καταλάβει την πραγματική διάσταση των πραγμάτων, σκιαγραφώντας υπεύθυνους, αδύναμους κρίκους και φταίχτες.

Τότε, ένα είναι σίγουρο: Η «Πράκτωρ» θα μας αποχαιρετήσει προς αναζήτηση άλλων πολιτειών. Εντελώς τσάμπα… έφαγε τους υφιστάμενούς της, καθώς η ίδια γνωρίζει πως η ηλικία δεν αποτελεί ασφαλές εχέγγυο επιτυχίας, σε αντίθεση με την γνώση, την πίστη, το ταλέντο, την «φρεσκάδα» της σκέψης, την πρωτοτυπία της έμπνευσης και φυσικά την δέσμευση και την αγάπη απέναντι στο brand.

Δυστυχώς, για την ίδια, τα προαναφερθέντα χαρακτηριστικά δεν αντιγράφονται, πόσο μάλλον να ακολουθούν μια άγονη, όσο και «στεγνή» αναφορά σε ένα spreadsheet του excel, το οποίο δεν απομένει παρά να γίνει ticked

Α, και κάτι τελευταίο απευθυνόμενοι προς την «Πράκτωρ»: Ούτε οι επιλεκτικές φιλίες, μηδέ και η ταυτόσημη καταγωγή με τον ισχυρό ανήρ δύναται να σε διασώσει. Εάν τα αποτελέσματα δεν βελτιωθούν μέχρι το τέλος του καλοκαιριού, τότε η ίδια οφείλει να ξεκινήσει την ενεργή απασχόλησή της με την ανάγνωση διαθέσιμων posts προσφοράς εργασίας…

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ