Joker: Ο «Βόρειος μπακάλης» αναβαθμίζεται και «χτυπά» new gen κοινά

Μία νέα, ιδιαίτερη, επιχειρηματική προσπάθεια με έντονο «άρωμα» τεχνολογίας αξιολογεί και προετοιμάζει για την ελληνική αγορά ο «Βόρειος μπακάλης», όπως λένε οι φήμες των τελευταίων ημερών.

615

Εξόχως ενδιαφέρον σχεδιασμό εν οίδει «πειράματος» ανίχνευσης νέων τάσεων και αναζήτησης «φρέσκων» όσο και δημιουργικών πτυχών επιχειρείν με ιδιαίτερα έντονο «άρωμα» τεχνολογίας, βρίσκεται στα… σκαριά από τον «Βόρειο μπακάλη».

Εντάξει, το concept μπορεί να μην είναι εντελώς δικό του, αλλά να προέρχεται από τον «πυρήνα» των… σπλάχνων του, εντούτοις όμως προϋποθέτει σημαντική μελέτη και «ζύγισμα». Βλέπετε, ένα σεβαστό ποσοστό του άρτου ή παντεσπανιού επ’ ακριβέστερα προέρχεται από τους συνεργάτες του και το τελευταίο που θα ήθελε να κάνει είναι να διαταράξει τις λεπτές όσο και προσοδοφόρες ισορροπίες.

Παράλληλα, καθώς η λειτουργία του επαφίεται αποκλειστικά στην τεχνολογία, αυτομάτως το ανθρώπινο κεφάλαιο θεωρείται αν όχι περιττό, πάντως minimum σε τέτοιες υλοποιήσεις. Γεγονός που δύναται να στείλει λάθος μηνύματα προς το πολυπληθές προσωπικό του «Βόρειου μπακάλη».
Οι πόρτες του δεν θα κλείνουν, καθώς θα λειτουργεί 24x7x365, για αρχή θα υπάρχει προεπιλεγμένο κωδικολόγιο, το οποίο θα εμπλουτίζεται σταδιακά, ξεχάστε τελείως τα μετρητά, αλλά και το «πλαστικό χρήμα», καθώς θα αρκεί το κινητό σας και ένα app που θα έχετε «κατεβάσει» σε αυτό, ενώ εάν περιμένετε αναμονή, ταμεία, γκισέ και «καλημερίσματα / καληνυχτίσματα», ατυχήσατε!

Fully automated το μαγαζί. Ενδεχομένως, ο «Βόρειος μπακάλης» να χρειαστεί να προβεί σε μια θεμελιώδους μεταστροφή του πυρήνα της πολιτικής του, διευρύνοντας σημαντικά και εισάγοντας δυναμικά την έννοια του premium στην πραμάτεια του εφόσον θέλει να απευθυνθεί σε αισθητά πιο niche πελατεία. Γιατί σε αντίθετη περίπτωση, προβλέπω να κάνει μια… τρύπα στο νερό του έμπροσθεν μοδάτου συντριβανιού, ο Θεός να ονομάσει έτσι μερικές τρύπες στις πλάκες του εδάφους. Ενδεχομένως και του γειτνιάζοντος στο complex κτιρίων με άρωμα «δακτυλιδιού».

Μπορεί αρμοδίως, όσο και επισήμως να ισχυρίζονται πως δεν υπάρχουν σκέψεις, πόσο μάλλον σχέδια για το concept, εντούτοις όμως το γεγονός δεν έχουν περιοριστεί σε ένα -απλό- site scouting, αλλά έχουν εντοπίσει και συγκεκριμένο σημείο που θα δοκιμαστεί, άλλα υπονοούν. Μάλιστα, το spot είναι κομβικής σημασίας, συνδυάζοντας σινεφίλ προσέγγιση με νέας γενιάς, οπτικής, όσο και δυναμικής κοινό.

Χώρια που μπορεί να λάβουν και τις ανάλογες… συμβουλές!

Όσο για τον χρόνο που ενδέχεται να εγκαινιάσει την λειτουργία του;
«Κάποια στιγμή το 2022 στο πανί», θα μπορούσε να κυκλοφορήσει ως διαφημιστικό σλόγκαν, στην περίπτωση κατά την οποία εξακολουθούσαν να στέκουν αγέρωχες οι μεγάλες οθόνες προβολής και δεν είχαν μετατραπεί σε γραφεία νέας γενιάς…
(Many) last years ago! 

Σχόλια