Σημειώθηκε εκτίναξη τζίρου στα συσκευασμένα προϊόντα των σούπερ μάρκετ

“Πρωταθλητές” του πενταμήνου αναδεικνύονται τα προϊόντα οικιακής φροντίδας, η αξία των οποίων στο εξεταζόμενο διάστημα ενδυναμώθηκε κατά 21,2%

Ξεπέρασαν τα 3 δισ. ευρώ οι πωλήσεις στα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα στο πρώτο πεντάμηνο του έτους, επίδοση που μεταφράζεται σε αύξηση 12,6% στα έσοδα των αλυσίδων, που συνοδεύτηκε από “κατά τόπους” ανατιμήσεις και μικρή επιβράδυνση του ρυθμού των προσφορών τονίζει η naftemporiki.gr.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI, στο πρώτο πεντάμηνο ο συνολικός τζίρος διαμορφώθηκε σε 3,25 δισ. ευρώ, εκ των οποίων τα 2,47 δισ. αφορούν κωδικούς σταθερού barcode και τα υπόλοιπα 781 εκατ. ευρώ σε επί ζυγίω προϊόντα.

Σύμφωνα με την naftemporiki.gr σημειώνεται ότι η μεγαλύτερη συμμετοχή αφορά την πρώτη κατηγορία σταθερού barcode, η οποία εμφάνισε και τον μεγαλύτερο ρυθμό αύξησης, στο 13,5% σε αξία και 13% σε όγκο. “Πρωταθλητές” του πενταμήνου αναδεικνύονται τα προϊόντα οικιακής φροντίδας, η αξία των οποίων στο εξεταζόμενο διάστημα ενδυναμώθηκε κατά 21,2%. Διψήφιο ωστόσο είναι και το ποσοστό της αύξησης στα έσοδα των τροφίμων, που αποτελούν το 80% περίπου του συνολικού τζίρου, το οποίο διαμορφώθηκε σε 11,8%.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ