“To Facebook μας αφήνει να “κόβουμε” τις πολιτικές διαφημίσεις”

ο τεχνολογικός γίγαντας, με έδρα την Καλιφόρνια, αποφάσισε να δημιουργήσει το Κέντρο Πληροφοριών Ψηφοφορίας που στοχεύει να παρέχει στους χρήστες του κοινωνικού δικτύου

Το Facebook σχεδιάζει να δώσει στους χρήστες του την επιλογή να απενεργοποιήσουν τις πολιτικές διαφημίσεις στις πλατφόρμες του, αποκάλυψε ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Μαρκ Ζούκερμπεργκ την Τρίτη.

Σε άρθρο που δημοσίευσε η USA Today, ο Ζούκερμπεργκ ισχυρίστηκε ότι το κοινωνικό δίκτυο θα υποστηρίξει ενεργά την ενημέρωση, την εγγραφή και την προσέλευση των ψηφοφόρων στις αμερικανικές εκλογές.

Επομένως, ο τεχνολογικός γίγαντας, με έδρα την Καλιφόρνια, αποφάσισε να δημιουργήσει το Κέντρο Πληροφοριών Ψηφοφορίας που στοχεύει να παρέχει στους χρήστες του κοινωνικού δικτύου “έγκυρες πληροφορίες”, όπως πώς και πότε να ψηφίσουν, καθώς και λεπτομέρειες σχετικά με την εγγραφή ψηφοφόρων και την ψηφοφορία μέσω ταχυδρομείου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ