Με μεγάλες προσφορές από 300+ ελληνικά eShops ξεκίνησε η Cyber Week

Με ρεκόρ συμμετοχών από ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα ξεκίνησε σήμερα η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ή γνωστή και ως Cyber Week, που διοργανώνει ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GRECA, για έκτη συνεχή χρονιά.

Η εβδομάδα εορτασμού θα διαρκέσει από σήμερα, Δευτέρα 4 Μαρτίου, έως και την επόμενη Δευτέρα 11 Μαρτίου και φέτος έχει διευρυμένες δράσεις και έντονη επικοινωνία προς τον τελικό καταναλωτή.

Κατά την διάρκεια της εβδομάδας, πάνω από 300 ελληνικά eShops θα προσφέρουν ελκυστικές προσφορές, ενώ παράλληλα θα λάβουν χώρα εκπαιδεύσεις σχετικά με ασφάλεια συναλλαγών, online πληρωμές, προσωπικά δεδομένα και δικαιώματα καταναλωτή από το ELTRUN.

Τέλος, στην εβδομάδα θα συμμετάσχουν για πρώτη φορά και οι τράπεζες που θα παρέχουν επιπλέον εκπτώσεις μέσω των προγραμμάτων επιβράβευσης.

Για τη διευκόλυνση των καταναλωτών ο GRECA έχει παρουσιάζει όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα που έχουν ήδη ανακοινώσει ότι θα συμμετέχουν, στην ιστοσελίδα https://ecommerce-week-2019.greekecommerce.gr.

Ο GRECA έχει εντείνει την επικοινωνία της φετινής εβδομάδας, ξεκινώντας με φρέσκια εικαστική ταυτότητα και για πρώτη φορά με έντονο πλάνο Digital και Ραδιοφωνικής προβολής προς τους τελικούς on line shoppers.

Η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου, τελεί υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή και την υποστήριξη των Eltrun, Skroutz.gr, Bestprice.gr.

Σημειώνεται ότι με βάση την τελευταία μελέτη του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το 2019 περίπου 4 εκατ. Έλληνες αναμένεται να αγοράσουν online προϊόντα/υπηρεσίες αξίας πάνω από 5 δισ. ευρώ.

Οι κορυφαίες κατηγορίες online αγορών και το 2019, βάσει της μελέτης του ELTRUN, με βάση το αν πραγματοποιήθηκε μία τουλάχιστον αγορά μέσω internet την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2018 είναι: διαμονή σε καταλύματα (με το 50% των απαντήσεων), ταξιδιωτικές υπηρεσίες (46%), έτοιμο φαγητό (43%), ένδυση/υπόδηση (42%), εξοπλισμός Η/Υ (41%), ηλεκτρονικές συσκευές (40%), εισιτήρια για εκδηλώσεις (39%), βιβλία (37%), οικιακά είδη (36%), είδη φαρμακείου (30%), προσωπική φροντίδα (30%) και ασφάλειες (26%).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ