Στη Unilever η μονάδα τροφίμων και ποτών της GSK στην Ασία έναντι 3,3 δισ. ευρώ

Στην εξαγορά της μονάδας προϊόντων διατροφής Indian Horlicks της GlaxoSmithKIine (GSK), έναντι τιμήματος 3,3 δισ. ευρώ, προχωρά η Unilever, ενισχύοντας τη θέση της στον τομέα καταναλωτικών αγαθών στη σημαντική αναδυόμενη αγορά της Ινδίας.

Η συμφωνία που ανακοινώθηκε την Δευτέρα σηματοδοτεί την προσπάθεια της Unilever να ανταγωνιστεί τη Nestle και την Coca Cola στην αγορά της Ασίας, καθώς μέσω αυτής αποκτά το χαρτοφυλάκιο τροφίμων και ποτών της GSK στην Ινδία, το Μπαγκλαντές και άλλες 20 κύριες ασιατικές αγορές

Όπως ανακοίνωσε η Unilever, το ποσό των 3,3 δισ. ευρώ (3,75 δισ. δολαρίων) που θα πληρώσει στην GSK θα καταβληθεί σε μετρητά και μετοχές της θυγατρικής της στην Ινδία, Hindustan Unilever Limited (HUL).

Από τη μεριά της η GSK δήλωσε ότι τα καθαρά έσοδα από τη συμφωνία, μετά από φόρους και έξοδα, αναμένεται να ανέλθουν στο ποσό των 2,4 δισ. λιρών περίπου (3,1 δισ. δολάρια). Μετά το κλείσιμο της συμφωνίας, η GSK θα κατέχει περίπου το 5,7% της HUL, ποσοστό που η βρετανική φαρμακοβιομηχανία σκοπεύει να πωλήσει σταδιακά.

Σύμφωνα με το Reuters, η τιμή για την εξαγορά της μονάδας προϊόντων διατροφής της GSK στην Ινδία, η οποία περιλαμβάνει τα δημοφιλή ποτά με βάση τη βύνη Horlicks και Boost, ευθυγραμμίστηκε με τις προσδοκίες της αγοράς.

Σημειώνεται ότι το 2018, η επιχείρηση εμφάνισε πωλήσεις περίπου 550 εκατ. ευρώ, κυρίως από τα προϊόντα Horlicks και Boost, ενώ σχεδόν το 90% των πωλήσεων πραγματοποιήθηκε στην Ινδία.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ