Χάρη στην Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Κομισιόν απετράπηκε τελικά το ξεπούλημα του Διεθνούς Αεροδρομίου Αθηνών, καθώς η αρχική προσφορά για την επέκταση της σύμβασης ήταν 800 εκατ. ευρώ λιγότερα από αυτά που τελικά θα καλεστεί να πληρώσει η κοινοπραξία. Η νέα σύμβαση επεκτείνει την ημερομηνία λήξης της εκμετάλλευσης του αεροδρομίου στο 2046.
Οι συζητήσεις για την επέκταση της σύμβασης προβλεπόταν να ξεκινήσουν 10 χρόνια πριν τη λήξη της υπάρχουσας συμφωνίας, η οποία λήγει το 2026, με το ΤΑΙΠΕΔ να καταθέτει το 2016 το κείμενο της συμφωνίας παράτασης, τα οποία είχαν την έγκριση του Ελληνικού Δημοσίου, με την συμφωνία να ανέρχεται στα 483,87 εκατ. ευρώ. Η συμφωνία εγκρίθηκε και από την Διυπουργική Επιτροπή Αναδιαρθρώσεων & Αποκρατικοποιήσεων. Το 2017 το ΤΑΙΠΕΔ απέστειλε την προς υπογραφή συμφωνία στην Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της ΕΕ θέτοντας σαν όρο για την διεκπεραίωση της ανανέωσης της σύμβασης, την σύμφωνη γνώμη της ΕΕ.
Οι αλλαγές που ήλθαν στη χώρα μέσα στο 2018 σε συνδυασμό με τις σημαντικά βελτιωμένες προοπτικές της επιβατικής κίνησης του ΔΑΑ, του προσδοκώμενου εσόδου τόσο από παρεχόμενες πτητικές υπηρεσίες όσο από υπηρεσίες duty free, εστίασης και άλλες εμπορικές δραστηριότητες, της δυνατότητας άντλησης δανεισμού για μακρό χρονικό διάστημα με ικανοποιητικό κόστος χρήματος και της σημαντικής βελτίωσης του κινδύνου της αγοράς /cost of equity, αναθεώρησαν το τίμημα της προσφοράς από 483,87 εκατ. ευρώ σε 1,115 δισ. ευρώ ή με ΦΠΑ από τα 600 εκατ. ευρώ στα 1,382 δισ. ευρώ.