Η Ryanair απαντά στα δημοσιεύματα της AirHelp

Απαντώντας στην ανακοίνωση της AirHelp σχετικά με τις αποζημιώσεις που έλαβαν οι Έλληνες ταξιδιώτες λόγω καθυστερήσεων και ποιες είναι οι αεροπορικές εταιρείες που έχουν δώσει τις περισσότερες αποζημιώσεις, η RyanAir με ανακοίνωση της αμφισβητεί την ορθότητα των ισχυρισμών της. 

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση της Ryanair: Οι ισχυρισμοί αυτοί δεν έχουν αξία καθώς προέρχονται από μια εταιρία κυνηγό αξιώσεων και οι δημοσιεύσεις αυτές έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για να παράξουν δωρεάν δημοσιότητα για την ακριβή και άσκοπη υπηρεσία τους.

Όλοι οι πελάτες που δικαιούνται αποζημίωση, την λαμβάνουν κανονικά καθώς η Ryanair συμμορφώνεται πλήρως με τους κανονισμούς EU261 – και οι πελάτες καλούνται να ζητήσουν απευθείας από τη Ryanair για να εξασφαλίσουν ότι έλαβαν το 100% της αποζημίωσης τους”.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ