“Απόβαση” στην Ιταλία κάνει η Starbucks, με νέο concept καταστήματος

Την είσοδό της στην αγορά της Ιταλίας, την τέταρτη μεγαλύτερη αγορά καφέ στον κόσμο, επιχειρεί η Starbucks, που ανοίγει την Παρασκευή το πρώτο της κατάστημα στη χώρα και συγκεκριμένα στο Μιλάνο.

Η «απόβαση» της αμερικανικής αλυσίδας καφέ στην ιταλική αγορά υλοποιείται μέσω ενός νέου concept καταστήματος, τα Starbucks Reserve Roastery, που διαφέρει εντελώς από τα τυπικά σημεία Starbucks ανά τον κόσμο που έχουν στόχο την ταχεία εξυπηρέτηση των πελατών, καθώς το ιταλικό εγχείρημα εστιάζει στην εμπειρία του πελάτη.

Το πρώτο κατάστημα της εταιρείας στην Ιταλία ανοίγει τις πόρτες του σε ένα αιωνόβιο palazzo, το οποίο ανακαινίστηκε πλήρως, έχει έκταση 2.300 τ.μ., είναι πολυτελώς διακοσμημένο και θα σερβίρει καφέ με περισσότερους από 100 διαφορετικούς τρόπους, ενώ οι πελάτες θα έχουν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν τη διαδικασία παρασκευής του καφέ. Παράλληλα, εκτός από καφέ θα προσφέρει επίσης μια ευρεία γκάμα προϊόντων από αλκοολούχα ποτά και κοκτέιλ έως πίτσα

Το φαγητό παρασκευάζεται από τον στρατηγικό συνεργάτη της Starbucks, Princi Cafe με έδρα το Μιλάνο. 

Ωστόσο, το στοίχημα για την Starbucks είναι εάν θα καταφέρει τελικά να πείσει τους Ιταλούς να πληρώσουν ακριβότερα τον καθημερινό τους καφέ, αφού ένας απλός εσπρέσο θα χρεώνεται 1,80 ευρώ, τιμή διπλάσια από αυτήν που πληρώνουν οι Ιταλοί στα τοπικά καφέ, τα οποία αγγίζουν τα 57.000 σε όλη τη χώρα, δίνοντας ένα δείγμα του ανταγωνισμού που θα αντιμετωπίσει η εταιρεία.

«Η τιμή αντανακλά την ξεχωριστή εμπειρία που προσφέρουμε στους πελάτες μας», δήλωσε στο Reuters o πρόεδρος του παγκόσμιου δικτύου λιανικής της Starbucks, John Culver, στην παρουσίαση του νέου καταστήματος της εταιρείας.

Εξάλλου, όπως είχε δηλώσει πέρυσι προαναγγέλλοντας την είσοδο της αλυσίδα στην Ιταλία, ο Howard Schultz, μέχρι πρότινος εκτελεστικός πρόεδρος της εταιρείας και πλέον επίτιμος πρόεδρος της Startbucks: «Δεν ερχόμαστε για να διδάξουμε τους Ιταλούς πώς φτιάχνεται ο καφές, ερχόμαστε ταπεινά και με σεβασμό για να δείξουμε όσα μάθαμε».

Σημειώνεται ότι το high-end κατάστημα της Starbucks στο Μιλάνο είναι το τρίτο Starbucks Reserve Roastery, καθώς η εταιρεία έχει αντίστοιχα καταστήματα στο Σιάτλ και στη Σανγκάη, ενώ στα σχέδιά της είναι να επεκτείνει τα Reserve και σε άλλα σημεία του πλανήτη. Στο πλαίσιο αυτό, σχεδιάζει την ανάπτυξη Starbucks Reserve Roastery το επόμενο χρονικό διάστημα σε Νέα Υόρκη, Τόκιο και Σικάγο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ