emea business monitor

Τα διεθνή Μέσα αποθεώνουν την Τήνο και “θάβουν” Μύκονο και Σαντορίνη!

Μπορεί οι Ελληνικοί τουριστικοί προορισμοί να έχουν αναδειχτεί οι πρωταγωνιστές του διεθνούς τουρισμού, όμως η υπερ-εκμετάλλευση των διάσημων τουριστικών προορισμών, έχει αρχίσει να δημιουργεί αντιδράσεις στους ξένους τουρίστες, οι οποίοι με αφορμή τις ακριβές τιμές σε Μύκονο και Σαντορίνη έχουν αρχίσει να ανακαλύπτουν τα κρυμμένα “διαμάντια” του Αιγαίου. 

Με σχετικό άρθρο του, το Business Insider, ανακαλύπτει και “μαγεύεται” από την Τήνο, η οποία όπως αναφέρει το άρθρο είναι εξίσου όμορφη με τους πιο δημοφιλείς προορισμούς αλλά σε ένα κλάσμα της τιμής. Όπως αναφέρει το Business Insider “Οι περισσότεροι παραθεριστές που κατευθύνονται προς τα νησιά της Ελλάδας συνήθως καταλήγουν σε έναν από τους δύο προορισμούς: τη Μύκονο ή τη Σαντορίνη.

Ενώ και τα δύο νησιά έχουν τις γοητείες τους, έχουν αναμφισβήτητα γίνει παγίδες τουριστών, με υπερπολυτελή ξενοδοχεία, υπερτιμημένα εστιατόρια και παραλίες και αξιοθέατα γεμάτα κρουαζιερόπλοια και παραθεριστές όλο το καλοκαίρι.

Tinos-island-Cyclades

Αλλά η Ελλάδα έχει 6.000 νησιά, πολλά από τα οποία είναι ακόμη πιο όμορφα, στο ένα κλάσμα της τιμής – και το καλύτερο από όλα, σχετικά ανέπαφα από τους τουρίστες”. Ο συγγραφέας του άρθρου αναφέρει πως ανακάλυψε την Τήνο ύστερα από την σύσταση ενός ντόπιου, “..ένα νησί με 9.000 κατοίκους περίπου 30 λεπτά με το φέρι από τη Μύκονο. Ενώ η Τήνος είναι επίσης στις Κυκλάδες, όπως η Μύκονος και η Σαντορίνη, η αίσθηση που σου αφήνει είναι πως βρίσκεται πολύ μακριά από αυτά τα νησιά.

Αντί για τα γεμάτα νυχτερινά κέντρα, θέρετρα που πραγματοποιούν κάθε επιθυμία, και “μοδάτα” – ίσως υπερβολικά προσποιητά- εστιατόρια και μπαρ, η Τήνος είναι γεμάτη με μαγευτικά τοπία, ιστορικά ελληνικά χωριά, τοπική κουζίνα με φρέσκα τοπικά υλικά και παραλίες με μικρές καλύβες και επίσης μικρές καντίνες που πουλάνε τα απαραίτητα. Για όσους αναζητούν μια γεύση της κλασικής κυκλαδίτικης ζωής, η Τήνος μπορεί να είναι παράδεισος”.

Εκτός όμως από την φυσική ομορφιά του νησιού, το Business Insider στέκεται και στις τιμές που βρίσκουν οι ταξιδιώτες στην Τήνο, οι οποίες έρχονται σε πλήρη αντίθεση με αυτές που υπάρχουν στα “in” στέκια της Μυκόνου και της Σαντορίνης. 

Tinos_BI_EMEAgr-980x620

“Η Τήνος είναι γνωστή στους Έλληνες λόγω της εκκλησίας της Παναγίας Μεγαλοχωρίου, που θεωρείται ένα από τα πιο ιερά μέρη της Ελλάδας και ο χώρος όπου βρέθηκε μια θαυματουργή εικόνα της Παναγίας. Η εκκλησία, που χτίστηκε το 1823, είναι μαγευτική. Έλληνες προσκυνητές ταξιδεύουν από παντού για να την επισκευτούν” αναφέρει το Business Insider και συνεχίζει αναφέροντας πως οι ομορφιές της Τήνου έχουν αρχίσει και γίνονται αντιληπτές από πάρα πολλούς τουρίστες, οι οποίοι έχουν αρχίσει και συρρέουν στο νησί, “σπρώχνοντας” τον τουρισμό σε μια αύξηση 40% σε σχέση με το περσινό διάστημα. 

Εκτός όμως από την Τήνο, και τα υπόλοιπα ελληνική νησιά έχουν αρχίσει και προσελκύουν το ενδιαφέρον των ξένων τουριστών οι οποίοι δείχνουν να έχουν αρχίσει να κουράζονται από τις υπηρεσίες και τις ιδιαίτερα ακριβές τιμές της Μυκόνου και της Σαντορίνης, αφήνοντας τα νησιά αυτά να γίνουν η “παιδική χαρά” όσων έχουν χρήματα και επιθυμούν να τα επιδεικνύουν.