Μόλις στα 214 ευρώ το χριστουγεννιάτικο budget

Στους πιο αγχωμένους κατοίκους της Ευρώπης κατατάσσονται οι Έλληνες καταναλωτές. Παρά το γεγονός πως οι Έλληνες να αγαπούν το πνεύμα των Χριστουγέννων και τα ψώνια των γιορτών, φοβούνται όμως να μην ξεπεράσουν το ποσό που έχουν στη διάθεσή τους λόγω της δυσμενής οικονομικής κατάστασης στην οποία βρίσκονται. Για τον λόγο αυτό σκοπεύουν να δαπανήσουν εφέτος, μόνο το ποσό των 214 ευρώ,  για την αγορά Χριστουγεννιάτικων δώρων, ποσό το οποίο είναι 100 ευρώ χαμηλότερο από τον μέσο Ευρωπαϊκό όρο

Σύμφωνα με έρευνα της Christmas Shopping Inconveniences της PayPal και της Kantar Millward Brown, τα δύο τρίτα των Ελλήνων εκφράζουν την ανησυχία τους για το πως να κρατήσουν τον προϋπολογισμό τους εντός ελέγχου και έξι στους 10 (ποσοστό 61%) φοβούνται μήπως υπερβούν το διαθέσιμο budget. Την ίδια στιγμή δύο στους 10 Έλληνες αισθάνεται άγχος ή πίεση που σχετίζεται με τα χριστουγεννιάτικα ψώνια, η αναζήτηση των δώρων είναι μια συγκεκριμένη πηγή ενόχλησης για το 68%, ποσοστό το οποίο είναι το υψηλότερο ποσοστό ανάμεσα στους ερωτηθέντες Ευρωπαίους, όπου ο μέσος όρος κυμαίνεται στο 57%.

Από τα στοιχεία της έρευνας προκύπτει ότι το 47% ανησυχεί για την εύρεση του πλέον κατάλληλου δώρου και το 51% αγοράζει δώρα από μικρούς εμπόρους. Ένα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο είναι πως η νοοτροπία της “τελευταίας στιγμής”, σε συνδυασμό με την οικονομική κατάσταση και τους αργοπορημένους μισθούς, αναγκάζει το 80% να πάει για ψώνια το τελευταίο μόλις δεκαπενθήμερο πριν από τα Χριστούγεννα.

Το 62% προτιμά τελικά την επίσκεψη στα φυσικά καταστήματα, ενώ 7 στους 10 Έλληνες επωφελούνται από τις καλύτερες χριστουγεννιάτικες προσφορές σε ηλεκτρονικά καταστήματα. Στα μάτια των Ελλήνων, οι αγορές στο διαδίκτυο φαντάζουν ως ένας τρόπος για να εξοικονομήσεις χρόνο (77%), αλλά και χρήμα. Σήμερα, πέντε στους δέκα Έλληνες χρησιμοποιούν τις κινητές συσκευές τους για να συγκεντρώσουν πληροφορίες για τα είδη που επιθυμούν να αγοράσουν, το 38% κάνει την έρευνά του με σκοπό να εντοπίσει τις καλύτερες τιμές online, ενώ το 21% θα πραγματοποιήσει εντέλει τις αγορές του μέσω κινητών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ