Ν. Παππάς: “τέλος στη διαπλοκή των ΜΜΕ”

Ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Νίκος Παππάς στη συζήτηση του νομοσχεδίου για τα ΜΜΕ τόνισε πως «με την ηλεκτρονική πλατφόρμα δημοσιοποίησης της τηλεοπτικής διαφήμισης και της δυνητικής της δημοπράτησης, σπάει το τρίγωνο της διαπλοκής ανάμεσα στα κανάλια, το τραπεζικό σύστημα και τις πολιτικές ηγεσίες».

Μάλιστα κάλεσε τις πολιτικές δυνάμεις να πάρουν σαφή θέση για το αν ψηφίζουν τελικώς τις ρυθμίσεις του νομοσχεδίου που υπέδειξε το ΕΣΡ και έκανε δεκτές η κυβέρνηση. «Θα παρακαλούσα πολύ τα κόμματα της αντιπολίτευσης να μην μονιμοποιήσουν μια τακτική η οποία συνίσταται στο βρίζω και ψηφίζω , γιατί δεν μπορεί να ερχόμαστε εδώ και να λέμε καλή αυτή η ρύθμιση , εκεί κάνατε κωλοτούμπα και μας ακούσατε, βεβαίως θέλουμε το barcode , εννοείται θέλουμε κίνητρα για οπτικοακουστικά και μετά να ακολουθεί ένα υβρεολόγιο το οποίο είναι αναντίστοιχο με τις επί της ουσίας τοποθετήσεις και εκθέτει όσους το χρησιμοποιούν» δήλωσε ο κ. Παππάς.

 

Αναφέρθηκε δε και στον σκοπό της πλατφόρμας ηλεκτρονικής διάθεσης του τηλεοπτικού χρόνου, όπου επισήμανε ότι «θα διορθώσει» μια εκκωφαντική αποτυχία της αγοράς. «Πώς λειτουργεί η διαφημιστική αγορά των καναλιών και γιατί προκύπτουν προβλήματα; Διότι υπάρχει ένας δυσμενής συσχετισμός δύναμης μεταξύ διαφημιστικών εταιριών – media shop και καναλιών. Ανατρέξτε στο Διαδίκτυο, υπάρχουν δεκάδες βίντεο από ανθρώπους που δουλεύουν στα κανάλια που διαμαρτύρονται ότι οι διαφημιστικές εταιρίες προπωλούν το χρόνο τους χωρίς καν να τους έχουν μιλήσει και στο τέλος διεκδικούν να πληρωθούν από κανάλια και όχι από διαφημιζόμενο για τις υπηρεσίες που παρέχουν», σημείωσε ο Ν. Παππάς

 

«Κανάλια συμπιέζουν ποιότητα προγράμματος, δικαιώματα εργαζομένων και μισθούς και τραπεζικούς κανόνες και δανείζονται με ‘αέρα’ και βρίσκονται με 1,5 δις χρέη που έτειναν να αυξάνονται πριν γίνει η προσπάθεια ρύθμισης. Αυτή είναι η τομή που φέρνει η πλατφόρμα», τόνισε μεταξύ άλλων ο Υπουργός.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ