Η Armani μειώνει τα εμπορικά της σήματα

Το παράδειγμα άλλων εταιρειών μόδας αποφάσισε να ακολουθήσει η Giorgio Armani λόγω των μειωμένων πωλήσεων που κατέγραψε η εταιρεία στο έτος.

Η εταιρεία με έδρα το Μιλάνο αποφάσισε να προβεί σε μείωση και συγχώνευση των εμπορικών της σημάτων από επτά σε τρία, ύστερα από την πρώτη ετήσια μείωση που κατέγραψε από το 2009.

Σε παρόμοια κίνηση είχε προβεί και η Burberry στο περασμένο έτος, η οποία αποφάσισε να ενώσει τα τρία εμπορικά brands της σε ένα.

Ο 83χρονος Giorgio Armani, ιδρυτής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας δήλωσε ότι το 2016 αποδείχθηκε μια δύσκολη χρονιά για τα είδη μόδας και πολυτελείας. 

Να σημειωθεί ότι ο γνωστός οίκος μόδας είδε τις πωλήσεις του να μειώνονται κατά 5% το 2016 στα 2,5 δισ. ευρώ παρά την αύξηση του κέρδους στα 241 εκατ. ευρώ καθώς αυτό επιτεύχθηκε με τη μείωση του κόστους.

Έτσι, το τμήμα των επίπλων και των οικιακών ειδών καθώς και το τμήμα υψηλής ραπτικής θα τεθεί κάτω από τo brand Giorgio Armani. Το τμήμα Collezioni και jeans θα μπουν κάτω από την ομπρέλα Emporio Armani.  H A/X Armani Exchange θα συνεχίσει αν αποτελεί τον βραχίονα του νεότερου και πιο απλού στυλ.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ