Πτώση 7% στη ζήτηση άρτου

Ακόμη και βασικά προϊόντα όπως το ψωμί και το γάλα περιορίζουν οι Έλληνες στα χρόνια της κρίσης. Χαρακτηριστικό είναι ότι στα τέλη Μαρτίου, ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ) υπήρξε πτώση 5% στην κατανάλωση γάλακτος και 7% στην κατανάλωση ψωμιού.

Ο ΣΕΒΤ υπογράμμισε ότι τα συγκεκριμένα ποσοστά πτώσης εμφανίζονται ύστερα από πολύ καιρό, αλλά ήδη από τον περασμένο Σεπτέμβριο έχει ξεκινήσει μια σταθερή και εντεινόμενη τάση πτώσης της ζήτησης.

Παρόμοια, και τα στοιχεία της Nielsen δείχνουν το αδιέξοδο των νοικοκυριών. Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι πωλήσεις άρτου εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ κατέγραψαν μείωση 2,8% στον όγκο και 5,1% στην αξία τους. Συγκρατημένος εμφανίζεται και ο όμιλος Καραμολέγκος στις προβλέψεις του, σχολιάζοντας τα αποτελέσματα: “ο συνδυασμός αύξησης των φορολογικών και ασφαλιστικών εισφορών περιορίζει περαιτέρω το διαθέσιμο για κατανάλωση εισόδημα“.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ