Άνοιξαν οι υποψηφιότητες για τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2015

Άνοιξαν οι υποψηφιότητες για τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών που διοργανώνει για 6η συνεχή χρονιά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Στόχος του θεσμού είναι να ενισχυθεί η διάχυση γνώσης μέσα στις εταιρείες και στην αγορά, να αναδειχθούν οι βέλτιστες πρακτικές, να συνδεθούν με την εκπαιδευτική διαδικασία των οργανισμών και την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης πελατών.

Ο θεσμός είναι ανοιχτός και απευθύνεται σε όλες τις εταιρείες, μέλη και μη, του ΕΙΕΠ ενώ τα αποτελέσματα των βραβείων προκύπτουν μέσα από μία διεθνώς αποδεκτή και αντικειμενική διαδικασία, με σύσταση διαφορετικών κριτικών επιτροπών ανά κατηγορία.

Η τελετή απονομής των βραβείων, θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν την υποψηφιότητά τους στο www.csawards.gr μέχρι τις 13 Νοεμβρίου 2015, οπότε είναι και η καταληκτική ημερομηνία δήλωσης των συμμετοχών.

Η κάθε εταιρεία έχει δικαίωμα μιας συμμετοχής σε όσες κατηγορίες βραβείων επιθυμεί να συμμετέχει με εξαίρεση την κατηγορία Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς που μπορεί να δηλώσει είτε στη Μεγάλη Ομάδα είτε στη Μικρή Ομάδα.

Για τη φετινή χρονιά το ΕΙΕΠ, λαμβάνοντας υπόψη τη σπουδαιότητα ύπαρξης του θεσμού, που προκύπτει από το γεγονός ότι η πελατοκεντρική προσέγγιση είναι πλέον το κατεξοχήν κριτήριο και προϋπόθεση για τη βιωσιμότητα και την ανταγωνιστικότητα μιας επιχείρησης, προχώρησε σε περαιτέρω εξέλιξη και αναβάθμιση του θεσμού.

Οι αλλαγές, προς διευκόλυνση των συμμετεχόντων, ξεκινούν από τον τρόπο υποβολής υποψηφιότητας η οποία πραγματοποιείται πλέον μέσω ασφαλούς ηλεκτρονικής πλατφόρμας με τη συμπλήρωση ενιαίας μορφής ερωτηματολόγιου.

Οι αλλαγές συνεχίζονται και στις κατηγορίες βράβευσης οι οποίες είναι πλέον 13, με 3 φιναλίστ ανά κατηγορία.

Στην τελική φάση, οι 3 φιναλίστ ανά κατηγορία, θα κληθούν να παρουσιάσουν την υποψηφιότητά τους στην κριτική επιτροπή, η οποία θα αναδείξει το νικητή σε κάθε κατηγορία. Βραβείο θα λάβει ο πρώτος που θα διακριθεί μεταξύ των εταιρειών αλλά και μεταξύ των διακεκριμένων επαγγελματιών από διάφορους κλάδους της αγοράς για τις πρακτικές τους στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών ενώ παράλληλα, θα απονεμηθεί ξεχωριστός έπαινος στους φιναλίστ ανά κατηγορία βράβευσης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ