Caribbean Airlines: Επιλέγει την Amadeus για την αναβάθμιση του συστήματος εξυπηρέτησης επιβατών

Η Caribbean Airlines επέλεξε την Amadeus ως το συνεργάτη με τον οποίο θα αναβαθμίσει το σύστημα εξυπηρέτησης επιβατών της.
Το σύστημα αυτό, που συνδυάζει λειτουργίες κρατήσεων, check-in στο αεροδρόμιο, έκδοσης εισιτηρίων, διαχείρισης inventory και eCommerce, θα φέρει μια νέα εποχή για την Caribbean Airlines και τους πελάτες της, ως μέρος της πελατοκεντρικής στρατηγικής της εταιρείας.

Με την ενοποίηση αυτών των συστημάτων, κάθε σημείο εξυπηρέτησης θα μπορεί να προσφέρει ολοκληρωμένη ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο. Επίσης, μια πιο ευέλικτη ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρείας θα επιτρέψει στους επιβάτες μα διαχειρίζονται καλύτερα την ταξιδιωτική τους εμπειρία.

Μέχρι τον Μάρτιο του 2016 η Caribbean Airlines αναμένει να έχει ολοκληρώσει την πλήρη μετάβαση στην πλατφόρμα. Η πρώτη φάση της μετάβασης θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του Νοεμβρίου 2015.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ