Κωνσταντίνος Τσαγκανός: «Το νέο πρόσωπο της Wind είναι εδώ»

συνέντευξη στον Γιάννη ΛΕΟΝΤΑΡΗ

Για τη νέα εταιρική ταυτότητα της Wind μιλά στο EMEAgr ο Κωνσταντίνος Τσαγκανός, Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, αποκαλύπτοντας τις λεπτομέρειες της επένδυσης αξίας 20 εκατ. ευρώ, στην οποία προχώρησε η Wind.

Ταυτόχρονα, ο Κωνσταντίνος Τσαγκανός καταγράφει τους στόχους, τα μελλοντικά σχέδια, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο το νέο πρόσωπο της Wind αλλάζει τη σχέση με τους πελάτες της.

WIND store_1000_0

EMEAgr: Εδώ και λίγο καιρό η εταιρεία ανακοίνωσε τη σταδιακή αναμόρφωση του συνόλου των καταστημάτων της. Σε ποιό βαθμό αυτή σήμερα έχει ολοκληρωθεί;


Κ. Τσαγκανός:
Από το 2014 ο εκσυγχρονισμός του δικτύου καταστημάτων βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής της εταιρείας. Η ανανέωση της αλυσίδας καταστημάτων της εταιρείας αποτελεί σήμερα τη μεγαλύτερη επένδυση στην ελληνική λιανική αγορά, καθώς η Wind θα διαθέσει περισσότερα από 20 εκατ. ευρώ, γεγονός που συμβάλλει τα μέγιστα στην τόνωση της τοπικής και της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας, αφού η εταιρεία επιλέγει στρατηγικά την αξιοποίηση του franchise.

EMEAgr: Ποιοί είναι οι βασικότεροι λόγοι για τους οποίους ο χρήστης επισκέπτεται ένα κατάστημα της Wind;


Κ. Τσαγκανός:
Όλα τα ανανεωμένα καταστήματα της αλυσίδας, συνδυάζουν μοναδικά την τεχνολογία, τη λειτουργικότητα και την υψηλή αισθητική, αποτέλεσμα έμπνευσης και υπογραφής του μεγαλύτερου διεθνούς γραφείου εξειδίκευσης στο brand & retail design, την Allen International. Φιλικότητα, υψηλή τεχνολογία, διαδραστικότητα και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της νέας εποχής καταστημάτων Wind και αδιαφιλονίκητο κίνητρο επίσκεψης για τους καταναλωτές.

WIND store_1000_02

EMEAgr: Η λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρείας έχει επηρεάσει το βαθμό προσέλευσης του κόσμου στα φυσικά καταστήματα;


Κ. Τσαγκανός:
Μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ΜΥ WIND, όλοι οι συνδρομητές Wind έχουν την ευκαιρία να διαχειρίζονται τις συνδέσεις τους, να ενημερώνονται για τα νέα προϊόντα της εταιρείας και να διευθετούν τους λογαριασμούς τους. Ωστόσο, η προσωπική επαφή φαίνεται να κυριαρχεί στις ανάγκες των καταναλωτών. Μέσα στην δύσκολη πολιτική και οικονομική ατμόσφαιρα των τελευταίων ετών, το εξειδικευμένο προσωπικό, η άριστη εξυπηρέτηση και το ανανεωμένο περιβάλλον στα νέα Wind καταστήματα έχουν αυξήσει το walk- in κατά 23% τις πωλήσεις 30% σε σύγκριση με την υπόλοιπη αλυσίδα, ενώ στα αξεσουάρ και τις συσκευές οι πωλήσεις τους είναι υπέρ-διπλάσιες.

EMEAgr: Ποιά θεωρείτε ότι είναι τα βασικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των καταστημάτων της Wind έναντι των καταστημάτων των ανταγωνιστών της (εφόσον θεωρείτε ότι υπάρχουν τέτοια);


Κ. Τσαγκανός:
Τα νέα καταστήματα Wind αλλάζουν για μία ακόμα φορά τα δεδομένα στην επικοινωνία. Με βάση την πελατοκεντρική φιλοσοφία προσφέρουν στους καταναλωτές μια νέα μοναδική εμπειρία τεχνολογίας και εξυπηρέτησης. Τα νέα καταστήματα WIND είναι 100% ψηφιακά και χωρίζονται νοητά σε 5 ζώνες. Κάθε ζώνη αντιπροσωπεύει και μία νέα διαφορετική εμπειρία:
– Το Affinity Hub, είναι ο βασικός χώρος επικοινωνίας και συνεργασίας. Επίσης εδώ προβάλλονται με διαδραστικό τρόπο οι 5 πιο ελκυστικές συσκευές της αγοράς.
– Οι Interactive ψηφιακές οθόνες, αποτελούν μία προηγμένη τεχνολογική εφαρμογή που δεν υπάρχει πουθενά αλλού στη Ελλάδα! Πρώτη η WIND προσφέρει ένα προσωπικό εργαλείο ανάλυσης αναγκών.
– Η ευρεία γκάμα live Smartphones καλύπτουν όλες τις επιθυμίες, τις ανάγκες και τις οικονομικές δυνατότητες. Παράλληλα τα νέα καταστήματα διαθέτουν μεγάλη ποικιλία αξεσουάρ ικανή να καλύψει κάθε ανάγκη.
– Η Ζώνη εμπειρίας είναι ο χώρος του Internet με live tablets διαθέσιμες στους καταναλωτές σ’ ένα ξεχωριστό καθιστικό όπου ο επισκέπτης έχει τη δυνατότητα να δοκιμάσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες των νέων καταστημάτων και να σερφάρει ελεύθερα στο Internet.
– Η Ζώνη business, συνιστά έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο για επαγγελματίες και επιχειρήσεις όπου με τη βοήθεια εξειδικευμένου προσωπικού προτείνονται οι ιδανικές λύσεις για τις ανάγκες τους.

WIND store_1000_01

EMEAgr: Ποιά είναι τα σχέδια της Wind για το 2015 αναφορικά με το δίκτυο καταστημάτων της; Στοχεύετε να αναπτύξετε και άλλες μορφές φυσικών σημείων παρουσίας (π.χ. shop in shop);


Κ. Τσαγκανός:
Βασικός στόχος είναι η ολοκλήρωση της ανανέωσης όλου του δικτύου καταστημάτων έως το τέλος του τρέχοντος έτους. Με την ολοκλήρωση του έργου, η εταιρεία θα είναι σε θέση να προσδιορίσει σε άλλη βάση, πλέον, τους στόχους της νέας χρόνιας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ