Στις 30/04 το 4o Pan European Big Data & Business Analytics Forum

Οι Financial Academy και Business Analytics διοργανώνουν το 4o Pan European Big Data & Business Analytics Forum με τίτλο “Big Data & Business Analytics: Is it a Corporate Culture?” στις 30 Απριλίου  2014 στο αμφιθέατρο “Cotsen Hall” της Αμερικανικής Σχολής Κλασσικών Σπουδών (Αναπήρων Πολέμου 9, Κολωνάκι, 10676, Αθήνα)

Λίγα λόγια για το συνέδριο
Η εποχή που σκεφτόμασταν τα Business Analytics ως “πολυτέλεια” έχει περάσει! Πλέον οι εταιρείες πρέπει να σκέφτονται ΠΟΙΕΣ ανάγκες μπορούν να καλύψουν χρησιμοποιώντας τα analytics. ΠΟΙΑ κομμάτια της εταιρείας σας οδηγούνται μέσω αυτών; ΠΟΙΕΣ αποφάσεις παίρνονται με την χρήση των εργαλείων και των μεθοδολογιών σε analytics;

Όλοι γνωρίζουμε το λογισμικό των SAS, IBM, Oracle, SAP, MICROSTRATEGY, TIBCO, TARGIT, LAVASTORM, INTRACOM TELECOM και πολλών άλλων. Όμως, είναι το λογισμικό που κάνει τη διαφορά ή ο τρόπος σκέψης, χρήσης και δημιουργικότητας από την πλευρά της εταιρείας; Πως μπορεί η δική σας εταιρεία να διαφοροποιηθεί έναντι άλλων ανταγωνιστών; Πού θα πρέπει να δώσει έμφαση; Πως περνάμε από το commoditization των analytics (με τόσες πολλές εταιρείες και λύσεις γύρω μας) στο PREMIUM αυτών;

Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στην αγγλική γλώσσα χωρίς παράλληλη μετάφραση στην ελληνική.

Draft Agenda (Still in progress)
Panel I :  CASE STUDIES – Part A
– 10.10 “Big Data: Yes I like it! Where is the value? A revenue generator? Can we measure ROI?” Tsoubris Apostolos, Director, Head of Management Consulting, Private Sector at ICAP Group
– 10.20 “Social Technologies & Data Mining for Governance and Collaboration” Mavridis Nikolaos, Ph.D.,  Founder and Director, Interactive Robots and Media Lab
– 10.30 “Customer Centricity in Greek companies” Tsiptsis Konstantinos, CRM & Customer Intelligence, Head at Eurobank, Author of the book: “Data Mining Techniques in CRM”
10.40 Q & A
11.20 – 11.50 Coffee Break
Panel II :  CASE STUDIES – Part B
  – 11.50  “Digital Lifestyle – Segmentation in Telecoms & Banks” Hanegby Ronit, Ph.D., Wet-Water, Israel
– 12.00  “Breaking the limits” Aggelis Vasilis, Ph.D., Head of Customer Intelligence & Experience, & Peleki Georgia, Assistant Manager of Customer Insights and Campaign management, Piraeus Bank SA
– 12.10  “Striving for Operational Efficiency & Revenue Generation in Telecoms: Big Data to the rescue – A real-life case study” Sakellariou Spyros, Content Delivery & VAS Section Manager, Intracom Telecom
12.25 Q & A
13.00 – 14.00 Coffee Break
Round Table Discussion/Presentations: “Big Data & Business Analytics: Is it a Corporate Culture?”
– 14.00 “Analytics is an enabler for better business decisions” Sirmakezis Sotiris, General Manager, Retail Banking, Piraeus Bank S.A.
– 14.10 “Let’s assume that we are full of Big Data. And …” Tsiliras Giannis, Consumer CRM & Channel Management Director  at OTE and COSMOTE
– “Participation to the RT discussion” Bouras Giannis, CEO, Minerva SA Edible Oil.
14.20 – 15.00  Round Table Discussion – Q & A

Τιμολογιακή Πολιτική
EARLY BIRD: 60 ευρώ έως τις 31 Μαρτίου 2014.
Η τιμή ισχύει εφόσον η πληρωμή πραγματοποιηθεί έως τις 31 Μαρτίου 2014
Κανονική τιμή: 120 ευρώ Για φοιτητές και καθηγητές η τιμή είναι 50 ευρώ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ