Η Πλαίσιο Computers υποδέχθηκε την ΕΑΣΕ

Η Πλαίσιο Computers υποδέχθηκε περισσότερα από 40 Ανώτατα στελέχη μεγάλων Εταιρειών του ελληνικού επιχειρείν, στα πλαίσια του κύκλου εκδηλώσεων “Συναντήσεις Κορυφής” της Εταιρείας Ανωτάτων Στελεχών Επιχειρήσεων (ΕΑΣΕ), του φορέα που εκφράζει και εκπροσωπεί το ανώτατο μάνατζμεντ της χώρας.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 19.6 στο Κέντρο Διοίκησης-Συναρμολόγησης-Logistics της Πλαίσιο Computers, διήρκησε περισσότερο από 4 ώρες και περιλάμβανε εκτός από παρουσίαση, ξενάγηση στη Γραμμή Συναρμολόγησης Turbo-X Υπολογιστών και στα Logistics της Εταιρείας.

Ο Γιώργος Γεράρδος, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Πλαίσιο Computers άνοιξε την εκδήλωση παρουσιάζοντας τα βασικά χαρακτηριστικά της Εταιρείας, που κατέχει ηγετική θέση στην ελληνική αγορά Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Ειδών Γραφείου. Συγκεκριμένα, αναφέρθηκε στο Πολυκαναλικό-Πολυπελατειακό-Πολυπροϊοντικό επιχειρηματικό μοντέλο που εφαρμόζει και στις αναπτυγμένες Υποδομές, όπου βασίζεται η αποτελεσματική λειτουργία του. Επιπλέον, μίλησε για τους Turbo-X υπολογιστές, η σύνθεση των οποίων γίνεται στο Πλαίσιο από το 1986 και για την επένδυση που γίνεται –υποδομές, Marketing, εκπαίδευση κλπ.– για την ανάπτυξη και εδραίωση του brand, με αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή να είναι Νο1 Desktop στην Ελλάδα. Τέλος, εξήγησε πώς τα βασικά νούμερα είναι …”παντός καιρού” και συνεχίζουν να αντανακλούν την επιτυχημένη πορεία της Πλαίσιο Computers.

Τη σκυτάλη πήρε στη συνέχεια ο Κώστας Γεράρδος, Αντιπρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Πλαίσιο Computers, ο οποίος έδωσε στα Μέλη της ΕΑΣΕ τη συνταγή υλοποίησης, το πώς δηλαδή επιτυγχάνονται τα παραπάνω. Βασικό συστατικό όπως είπε είναι το “Unorthodox management”, που σημαίνει απουσία σφιχτού οργανογράμματος και έμφαση στη γρήγορη και αποτελεσματική ανταπόκριση σε κάθε αλλαγή και όχι στις μακροχρόνιες προβλέψεις.

Επίσης, βασικό συστατικό της Πλαίσιο Computers είναι η συνεχής αναζήτηση γνώσης και η εξέλιξη, καθώς και το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και στον ιδιώτη καταναλωτή και στην επιχείρηση-πελάτη, που πολύ συχνά έχει απασχολήσει τα ιντερνετικά μέσα και τα Social Media. Μίλησε επίσης για τη διττή ιδιότητα της Εταιρείας ως Κατασκευαστή & Retailer (Manutailer), αλλά και για τον συνδυασμό Φυσικού & Ηλεκτρονικού καταστήματος (Phygital Model). Ειδικά για το ηλεκτρονικό κατάστημα Plaisio.gr ανέφερε ότι είναι Νο1 στην Ελλάδα σε επίπεδο επισκεψιμότητας και πωλήσεων. Η παρουσίαση έκλεισε με το Social Media branding και την επιτυχία της Plaisio Fan Page στο Facebook, η οποία είναι Νο1 retail σελίδα με πάνω από 628.000 fans και ισχυρό engagement με τους χρήστες.

Στη συζήτηση που ακολούθησε, οι Γιώργος και Κώστας Γεράρδος απάντησαν στις ερωτήσεις των καλεσμένων μελών της ΕΑΣΕ  και αναπτύχθηκε διάλογος, κυρίως για το Ανθρώπινο δυναμικό της Εταιρείας. Η βραδιά έκλεισε με ελληνικά κεράσματα, ενώ κάθε ένας από τους συμμετέχοντες έλαβε ένα ξεχωριστό, προσωποποιημένο κατάλογο Πλαίσιο με το όνομα και τη φωτογραφία του.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ