Στις online πληρωμές στρέφεται ο αραβικός κόσμος

Όλο και περισσότεροι καταναλωτές στη Μέση Ανατολή και την Βόρεια Αφρική χρησιμοποιούν τις online πληρωμές για online αγορές και για  να εξοφλήσουν λογαριασμούς με αποτέλεσμα οι εταιρείες να βελτιώνουν τις online υπηρεσίες τους, σύμφωνα με μελέτη της IMRG International.

Η υψηλή αγοραστική δύναμη των καταναλωτών του Κόλπου προσελκύει τις εταιρείες για να ενισχύσουν την online επιχειρηματικότητα τους και να επωφεληθούν από την σχετική οικονομική ανάπτυξη και το αυξανόμενο ποσοστό των νέων που αναζητούν την τεχνολογία. Αν και η πλειοψηφία  του πληθυσμού παραμένει εξαρτημένη στις πληρωμές με μετρητά, οι εταιρείες αρχίζουν να δημιουργούν υπηρεσίες ηλεκτρονικών πληρωμών καθώς και οι κυβερνήσεις προσπαθούν να στρέψουν τους πολίτες στις online πληρωμές.  

Οι εταιρείες του Κόλπου προβλέπεται να αυξήσουν τις online συναλλαγές τους, χρόνο με το χρόνο κατά 30%-35% και οι συναλλαγές να φτάσουν τα 15 δισ. δολάρια μέχρι το 2015.

Όπως δηλώνει σε αραβικό μέσο ο Ελίας Γκαχέν, διευθύνων σύμβουλος της PayPal, η Μέση Ανατολή και η Βόρεια Αφρική είναι μια εμπορική ευκαιρία αξίας 9 δισ. δολαρίων και είναι η κατάλληλη στιγμή για να “αρπάξουν” αυτή την την ευκαιρία, διότι ακόμη και η υποδομή ευνοεί την ευζωνική επέκταση και τις online πληρωμές. Η PayPal άνοιξε γραφεία στα ΗΑΕ πέρυσι, και τώρα έχει κοντά στους 2 εκατ. καταναλωτές σε 11 χώρες της Μέσης Ανατολής και της Βόρειας Αφρικής, διπλασιάζοντας τον αριθμό των καταναλωτών της συγκριτικά με τον περασμένο Νοέμβριο.

Από την άλλη, πάντως, οι δυνατότητες ανάπτυξης των ηλεκτρονικών πληρωμών στις περιοχές αυτές παρεμποδίζεται από πολλούς παράγοντες. Οι άνθρωποι στη Μέση Ανατολή εξακολουθούν να είναι δύσπιστοι στις κάρτες και στα online κανάλια πληρωμής, καθώς οι κυβερνήσεις δεν έχουν ακόμη θεσπίσει “τείχη προστασίας” των online πληρωμών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ