SUP Free hackathon από τη Lidl Ελλάς: Πώς η τεχνολογία γίνεται το απόλυτο εργαλείο βιώσιμης ανάπτυξης

Ο μαραθώνιος καινοτομίας SUP Free hackathon είναι η πρώτη δράση ανοιχτής καινοτομίας στο πλαίσιο της εθνικής καμπάνιας «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης», με την υποστήριξη της Lidl Ελλάς

Σε μία από τις πιο δυναμικά αναπτυσσόμενες εταιρείες στον τομέα της βιωσιμότητας εξελίσσεται τα τελευταία χρόνια η Lidl Ελλάς, αναλαμβάνοντας πληθώρα δράσεων και καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα έργων υπό την «ομπρέλα» της εταιρικής υπευθυνότητας.

Με προσανατολισμό στους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών και όραμα ένα καλύτερο αύριο, η εταιρεία έχει ορίσει τη δική της Στρατηγική Βιώσιμης Ανάπτυξης, η
οποία ενσωματώνει συγκεκριμένες αξίες και πρακτικές στα πεδία του περιβάλλοντος, των εργαζομένων, της κοινωνίας, των προϊόντων αλλά και των εξωτερικών συνεργατών της.

Η γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ έχει επιλέξει, μεταξύ άλλων, να θέτει αυστηρά κριτήρια ελέγχου για τα προϊόντα της, επιλέγοντας όσα έχουν πιστοποιήσεις βιωσιμότητας, ενώ παράλληλα φροντίζει να είναι ένας ελκυστικός εργοδότης και να στηρίζει τις τοπικές κοινωνίες συνεργαζόμενη με αναγνωρισμένους κοινωνικούς φορείς.

Την ίδια ώρα θέτει σε πρώτο πλάνο την προστασία του περιβάλλοντος, επενδύοντας σε νέες τεχνολογίες αλλά και περιβαλλοντικές δράσεις, όπως το SUP Free hackathon. Ο μαραθώνιος καινοτομίας SUP Free hackathon είναι η πρώτη δράση ανοιχτής καινοτομίας στο πλαίσιο της εθνικής καμπάνιας «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης», με την υποστήριξη της Lidl Ελλάς, σε συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη και την εταιρεία τεχνολογίας και καινοτομίας Crowdpolicy, υπό την αιγίδα του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Στόχος του μαραθωνίου καινοτομίας είναι η ενεργοποίηση της κοινωνίας και των επιχειρήσεων για τη δημιουργία πρωτότυπων εφαρμογών και λύσεων που αξιοποιούν την τεχνολογία, για να συμβάλουν σε μία καθημερινότητα χωρίς πλαστικά μίας χρήσης. Συγκεκριμένα, ενθαρρύνει τους συμμετέχοντες να σχηματίσουν ομάδες και να συνεργαστούν για να αναπτύξουν την ιδέα τους και, στη συνέχεια, προσφέρει πέντε μήνες επιχειρηματικής καθοδήγησης και στήριξης σε αυτές που θα ξεχωρίσουν. Τους δίνει έτσι τη δυνατότητα να εξελίξουν τη λύση τους σε παραγωγική εφαρμογή.

Το πρώτο SUP Free hackathon πραγματοποιήθηκε στα τέλη του 2020, συγκεντρώνοντας το ενδιαφέρον 34 ομάδων και Startups από όλη την Ελλάδα. Παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία, η διοργάνωση στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία και πέρα από την ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων κατάφερε κάτι εξίσου σημαντικό: να κινητοποιήσει νέους
ανθρώπους προς όφελος ενός σημαντικού ζητήματος και να θέσει τις βάσεις για την ανάπτυξη μιας κουλτούρας σεβασμού προς το περιβάλλον. Ο τελικός θα πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο και θα ανακοινωθεί η νικητήρια ιδέα.

Η δράση αυτή αποτέλεσε έτσι την καλύτερη δυνατή αρχή για τις μελλοντικές πρωτοβουλίες της Lidl Ελλάς και ένα θεμέλιο στο οικοσύστημα καινοτομίας που επιχειρεί να δημιουργήσει η εταιρεία γύρω από το περιβάλλον και την αειφορία.

Μάθετε περισσότερα για το SUP Free hackathon εδώ:
https://www.lidl-hellas.gr/hackathon

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ