Η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ – Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ στο πλευρό της νέας γενιάς κοινωνικών επιχειρηματιών

Το ΖΑΓΟΡΙ GO GREEN υποστήριξε το μεγαλύτερο φοιτητικό διαγωνισμό κοινωνικής επιχειρηματικότητας, στον οποίο συμμετείχε για πρώτη φορά φέτος το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Για πρώτη φορά, το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών συμμετείχε στο μεγαλύτερο φοιτητικό διαγωνισμό παγκοσμίως, για την κοινωνική επιχειρηματικότητα, ο οποίος διοργανώνεται από το Hult Prize σε συνεργασία με τα Ηνωμένα Έθνη.

Το θέμα του διαγωνισμού ήταν «Food for Good; transforming food into a vehicle for change» και αποτέλεσε πρόκληση για τους περισσότερους από τους 300 συμμετέχοντες φοιτητές του AUEB, οι οποίοι μέσα από πολλά εργαστήρια, mentorship και πολλές εκδηλώσεις, ανέλαβαν δράση δημιουργώντας εξαιρετικά startup concepts για την οικοδόμηση ενός καλύτερου κόσμου.

Τα εργαστήρια αφορούσαν όλα τα στάδια και τις διαδικασίες δημιουργίας μιας Startup εταιρείας, από τη λήψη της ιδέας και τη δημιουργία του business plan μέχρι την αξιολόγηση ευκαιριών χρηματοδότησης, την τελική παρουσίαση στους εν δυνάμει χρηματοδότες και την υλοποίηση της ιδέας. Μέσα από το διαγωνισμό οι συμμετέχοντες φοιτητές γνώρισαν startuppers και στελέχη του επιχειρηματικού κόσμου που τους ενέπνευσαν και μοιράστηκαν τα δικά τους success stories. Ο τελικός του διαγωνισμού έγινε διαδικτυακά ενώ οι καινοτόμες ιδέες αξιολογήθηκαν από πενταμελή κριτική επιτροπή, αποτελούμενη από πρόσωπα της πανεπιστημιακής κοινότητας και του επιχειρηματικού κόσμου της Ελλάδας.

Νικήτρια ομάδα αναδείχθηκε η Foodinies η οποία εξασφάλισε απευθείας τη θέση της στη 2η φάση του διαγωνισμού, ενώ κατάφεραν να προκριθούν η ADOS, η Granny’s bag και η Igreece. Ο παγκόσμιος τελικός θα διεξαχθεί στη Νέα Υόρκη και η νικήτρια ομάδα θα κερδίσει το έπαθλο του 1 εκατομμυρίου δολαρίων για την ίδρυση της δικής της Startup.

Ακολουθούν δηλώσεις της εταιρείας αλλά και των ομάδων που συμμετείχαν
στο διαγωνισμό.

Υποστηρικτής του Hult Prize AUEB ήταν η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ, Φυσικό Μεταλλικό Νερό Ζαγόρι

«Η βιώσιμη ανάπτυξη και η καινοτομία αποτελούν σταθερούς άξονες της στρατηγικής μας. Και πώς θα μπορούσαμε να σχεδιάζουμε ένα βιώσιμο αύριο χωρίς να εμπνεόμαστε από τους πρωταγωνιστές του! Η θεματική του φετινού παγκόσμιου φοιτητικού διαγωνισμού Hult Prize, Food for Good; transforming food into a vehicle for change έδεσε απόλυτα με την πρωτοβουλία μας να δημιουργήσουμε και να λανσάρουμε, εν μέσω πανδημίας, το πρώτο εμφιαλωμένο ελληνικό φυσικό μεταλλικό νερό σε βιώσιμη φιάλη. Το ΖΑΓΟΡΙ GO GREEN. Σε φιάλη 100% ανακυκλώσιμη και επιπλέον από 30% ανακυκλωμένο πλαστικό. Βιώσιμη συσκευασία είναι αυτή που καταφέρνει να δημιουργήσει ένα ολοκληρωμένο “κύκλο” ζωής, να ανακυκλωθεί και να επαναχρησιμοποιήσει το υλικό της και είμαστε υπερήφανοι
που το έχουμε κάνει πράξη με τη νέα γενιά του φυσικού μεταλλικού νερού ΖΑΓΟΡΙ GO GREEN. Η δημιουργικότητα και η επένδυση στην καινοτομία και τη βιώσιμη ανάπτυξη στη ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ δεν σταματάει ποτέ.» Δήλωσε η Χριστίνα Δούμα, Διευθύντρια Mάρκετινγκ ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ.

Νικήτρια ομάδα η Foodinies

«Οι δράσεις βιώσιμης ανάπτυξης και οι καινοτόμες ιδέες πάνω σε αυτή με τον καιρό γίνονται όλο και πιο σημαντικές και σχεδόν απαραίτητες για κάθε επιχείρηση. Διαγωνισμοί όπως το Hult Prize δίνουν τη δυνατότητα σε φοιτητές να έχουν ενεργή συμμετοχή με τις καινοτόμες ιδέες τους και να τις παρουσιάσουν στον κόσμο. Είναι μια εμπειρία που συνιστούμε ανεπιφύλακτα. Ευχαριστούμε το ΖΑΓΟΡΙ που έδειξε την υποστήριξη του στο Hult Prize AUEB και συνεπώς σε όλους τους φοιτητές που έλαβαν μέρος σε αυτό.»

Μαρία Αλικάρη, Campus Director Hult Prize για το AUEB

«Στη διοργάνωση αυτή η συμβολή της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ ήταν πολύτιμη. Εκτός από τη γενναιόδωρη οικονομική ενίσχυση που συνέβαλε στην πραγματοποίηση του προγράμματος και την αμέριστη συμπαράσταση και υποστήριξη, καταφέραμε να συνεργαστούμε άψογα σε όλα τα επίπεδα», λέει χαρακτηριστικά και συνεχίζει: «Η εταιρεία “ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ – Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ” απέδειξε για ακόμα μία φορά ότι είναι κοντά στους νέους και στηρίζει τα όνειρα και τις επιχειρηματικές τους δράσεις με συνέπεια, υπευθυνότητα και κοινωνική ευαισθησία.»

Ομάδα ADOS

«Ένα από τα πολλά που μάθαμε από το διαγωνισμό είναι ότι οι επιχειρήσεις του μέλλοντος θα χρειάζεται να δίνουν προτεραιότητα στο κοινωνικό τους αντίκτυπο. Γι’ αυτό το λόγο το FoodXChange, μια εφαρμογή η οποία κατατάσσοντας τα φιλανθρωπικά ιδρύματα σύμφωνα με τις ανάγκες και τις ελλείψεις τους, δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη, από την ευκολία και την άνεση του σπιτιού του, να δωρίσει με το πάτημα ενός κουμπιού τρόφιμα στο ίδρυμα που τα έχει πραγματική ανάγκη, δίνει προτεραιότητα στον άνθρωπο και τα φιλανθρωπικά ιδρύματα, και κατ’ επέκταση στο όφελος όλης της κοινωνίας.»

Granny’s bag

«Θεωρούμε ότι είναι η αφετηρία για κάτι μεγαλύτερο που έχει καθοριστικό αντίκτυπο τόσο στη προσωπικότητά μας όσο και στο μέλλον μας. Μέσα από αυτή τη διαδικασία αντιληφθήκαμε πώς πραγματικά δημιουργείται και αναπτύσσεται μια επιχείρηση και τι απαιτείται για να γίνει λειτουργική επιφέροντας κέρδη. Ο διαγωνισμός κινητοποίησε τη δημιουργικότητα και την επιθυμία μας για επιχειρηματική αναζήτηση διευρύνοντας τους ορίζοντές μας και κάνοντάς μας να οραματιζόμαστε το αύριο.»

Igreece

«Κάποτε ο διάσημος γλύπτης και καλλιτέχνης Μιχαήλ Άγγελος είπε για ένα από τα σπουδαία έργα του “Είδα τον άγγελο στο μάρμαρο και τον έσκαψα μέχρι να τον ελευθερώσω” ….Όπως αυτός έτσι και εμείς, με τη φαντασία και τα μεγάλα όνειρά μας, είδαμε έναν καλύτερο, ομορφότερο και πιο υγιεινό κόσμο και κάναμε, κάνουμε και θα συνεχίσουμε να κάνουμε ό,τι είναι στις δυνάμεις μας για να γίνει πραγματικότητα αυτός ο κόσμος. Το μέλλον είναι στα χέρια μας!».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ