Ιωάννα Δρέττα: “Επενδύουμε στην επικοινωνία και στον άνθρωπο”

Το 2021 η χρονιά επανεκκίνησης του ελληνικού τουρισμού, αναφέρει η Ιωάννα Δρέττα της Marketing Greece

Το 2021 – και όχι το 2020 – “όρισε” ως “χρονιά επανεκκίνησης” του τουρισμού η Ιωάννα Δρέττα, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Marketing Greece, μιλώντας στο σημερινό emea.live. Τόνισε παράλληλα πως θα είναι μία “σύνθετη άσκηση” και θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από την φετινή σεζόν και το πώς αυτή θα “δουλέψει”.

Όσον αφορά το ερχόμενο καλοκαίρι, η κατάσταση είναι ακόμη ρευστή, εξήγησε, λέγοντας ότι δεν μπορεί κανείς να “προβλέψει” το τι ακριβώς θα γίνει πριν οριστικοποιηθούν συγκεκριμένοι παράμετροι που παραμένουν σε εκκρεμότητα, όπως οι πτήσεις, τα πρωτόκολλα και άλλα. “Οι επόμενες δύο εβδομάδες θα είναι κρίσιμες” σημείωσε, γιατί θα απαντηθούν αυτές οι ερωτήσεις και θα δημιουργηθεί μία πιο ξεκάθαρη εικόνα.

Σε κάθε περίπτωση, η επιτυχής διαχείριση της κρίσης από την πλευρά κυβέρνησης αλλά και ανθρώπων, θα λειτουργήσει προς όφελος του brand της χώρας”, προέβλεψε η κ. Δρέττα και επεκτείνοντας τον συλλογισμό της, εξήγησε ότι τώρα είναι η ώρα να επενδύσουμε σαν χώρα στην επικοινωνία και να προωθήσουμε τα συναισθήματα που νιώθει κανείς όταν έρχεται στην Ελλάδα, όπως η ασφάλεια και η χαρά.

Άλλωστε οι άνθρωποι, αυτοί που “έσωσαν” τη χώρα από αυτήν την κρίση είναι και το βασικό “ατού” του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, είπε χαρακτηριστικά η CEO της Marketing Greece και συνέχισε: “Χάρη σε αυτούς, στην ιδιοσυγκρασία των Ελλήνων αλλά και τον φυσικό και πολιτιστικό πλούτο της χώρας ‘χτίστηκε’ η βιομηχανία του τουρισμού, η οποία κατέληξε να αποτελεί το 25% του ΑΕΠ της χώρας”.

Αυτό δεν σημαίνει βέβαια, ότι δεν πρέπει να αναπτυχθούν και άλλοι τομείς εξίσου, διευκρίνισε η κ. Δρέττα.

Η Marketing Greece

Μιλώντας για τη Marketing Greece, έναν οργανισμό μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα που δημιουργήθηκε από τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων και το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας, η κ. Δρέττα τόνισε ότι αυτός προβάλλει την Ελλάδα με έναν τρόπο που δημιουργεί στον τουρίστα την επιθυμία να έρθει στη χώρα.

Η πρωτοβουλία στηρίζεται σε ιδιωτικά κεφάλαια, σε χορηγούς, οι οποίοι επενδύουν ουσιαστικά στην προώθηση της Ελλάδα, χωρίς να έχουν κάποιο άμεσο όφελος. “Πρόκειται για μια ξεχωριστή περίπτωση, καθώς οι χορηγοί επωφελούνται μόνο από το όφελος της χώρας”, τόνισε η επικεφαλής του οργανισμού.

Όσον αφορά τις δράσεις της, η Marketing Greece δημιουργεί καμπάνιες προώθησης της Ελλάδας τόσο σε συνεργασία με φορείς όπως ο ΕΟΤ, όσο και αυτόνομα. Πρόσφατα, για παράδειγμα, προχώρησε σε ένα ριζικό ανασχεδιασμό της ιστοσελίδας Discovergreece.com, η οποία όπως σημείωσε και η κ. Δρέττα προβάλει την Ελλάδα στο σύνολο της.

Τα αποτελέσματα των δράσεων αυτών δεν είναι εύκολα μετρήσιμα, βέβαια, εξήγησε, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, λόγω της “φύσης” των ενεργειών της που δεν είναι, για παράδειγμα, η πώληση κάποιου προϊόντος. Παρόλα αυτά, η Marketing Greece χρησιμοποιεί εργαλεία, υιοθετεί καλές πρακτικές και παρακολουθεί τις διεθνείς τάσεις προκειμένου να βελτιώνεται συνεχώς.

Όσον αφορά την “επόμενη ημέρα”, ο οργανισμός παρακολουθεί διαρκώς τις εξελίξεις, το “άνοιγμα” όπως είπε χαρακτηριστικά η κ. Δρέττα και προσαρμόζεται αναλόγως.  

Μπορείτε να παρακολουθήσετε ολόκληρο το emea.live και τη συζήτηση με την Ιωάννα Δρέττα, παρακάτω: 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ