Zoom «εναντίον» Google και Microsoft με υπηρεσίες email και ημερολογίου

Η εταιρεία φαίνεται ότι δουλεύει ήδη πάνω στο κομμάτι των email, και ενδέχεται η συγκεκριμένη υπηρεσία να ξεκινήσει να δοκιμάζεται στις αρχές του νέου έτους.

Μπορεί το Zoom να έζησε μια «εκρηκτική» χρονιά, με τη μετοχή του να ανεβαίνει περισσότερο από 500% λόγω της τηλεργασίας που υιοθετήθηκε παγκοσμίως εξαιτίας της πανδημίας, όμως το 2020 δεν έχει τελειώσει και η πλατφόρμα δεν έχει πει… την τελευταία της λέξη.

Σύμφωνα με πληροφορίες που κυκλοφόρησαν χθες, η εταιρεία σχεδιάζει να επεκταθεί πέρα από τις τηλεδιασκέψεις και να «μπει» σε νέα μονοπάτια, συγκεκριμένα να λανσάρει τη δική του υπηρεσία email και ημερολογίου. Η εταιρεία φαίνεται ότι δουλεύει ήδη πάνω στο κομμάτι των email, και ενδέχεται η συγκεκριμένη υπηρεσία να ξεκινήσει να δοκιμάζεται στις αρχές του νέου έτους. Η εφαρμογή-ημερολόγιο φαίνεται πιο «μακρινή» και δεν είναι ακόμα γνωστό αν η ανάπτυξή της έχει ξεκινήσει.

Η κίνηση αυτή είναι έξυπνη από πλευράς του Zoom, καθώς με την έναρξη των εμβολιασμών παγκοσμίως, είναι πιθανό οι εργαζόμενοι να αρχίσουν να επιστρέφουν σταδιακά στα γραφεία τους και να μην χρειάζονται τις υπηρεσίες τηλεδιάσκεψης σε τόσο μεγάλο βαθμό. Η μετάβαση αυτή δεν προδιαγράφεται πολύ σύντομα ούτε αναμένεται μια πλήρης επιστροφή στην κανονικότητα στις περισσότερες περιπτώσεις, όμως το Zoom φαίνεται να προετοιμάζεται για να μπορεί να προσφέρει και άλλα προϊόντα στο κοινό του.

Αξίζει φυσικά να σημειωθεί ότι εάν τελικά λανσαριστούν οι νέες αυτές υπηρεσίες, η πλατφόρμα τηλεδιασκέψεων θα βρεθεί «απέναντι» από κολοσσούς όπως η Google και η Microsoft με τις οποίες ήδη συναγωνιζόταν – μόνο στο κομμάτι των τηλεδιασκέψεων. Με τις υπηρεσίες αυτές, ουσιαστικά το Zoom θα ολοκληρώσει την προσφορά του δημιουργώντας μια σουίτα προϊόντων αντίστοιχη του Office 365 ή του Workspace, και θα «σταθεί» καλύτερα στον ανταγωνισμό, όντας κάτι παραπάνω από μια πλατφόρμα «μιας χρήσης».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ