Το Facebook “ποντάρει” στο ηλεκτρονικό εμπόριο και τις πληρωμές

Στόχος του Facebook είναι να κάνει τους χρήστες να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στις εφαρμογές του – και έτσι να κάνουν τη διαφήμιση της εταιρείας ακόμη πιο επιθυμητή

Το Facebook φαίνεται να επιταχύνει τις προσπάθειες ανάπτυξης που κάνει στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου και των πληρωμών, με τη δημιουργία ειδικού τμήματος εντός της εταιρείας που θα ασχολείται αποκλειστικά με αυτό.

Το νέο τμήμα ονομάζεται Facebook Financial (για συντομία F2) και θα διαχειρίζεται όλα τα projects της εταιρείας γύρω από τις πληρωμές, συμπεριλαμβανομένου του Facebook Pay, της υπηρεσίας πληρωμών που σχεδιάζεται να ενσωματωθεί σε όλες τις πλατφόρμες της εταιρείας.

Επικεφαλής του F2 θα είναι ο David Marcus, συνιδρυτής του  Libra. “Έχουμε πολλά projects γύρω από το εμπόριο που τρέχουν αυτή τη στιγμή στο Facebook”, δήλωσε ο Marcus στο Bloomberg και συμπλήρωσε: “Νιώσαμε ότι το σωστό ήταν να οργανώσουμε τη στρατηγική μας σε επίπεδο εταιρείας γύρω από όλες τις πληρωμές”.

Στόχος του Facebook είναι να κάνει τους χρήστες να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στις εφαρμογές του – και έτσι να κάνουν τη διαφήμιση της εταιρείας ακόμη πιο επιθυμητή. Η “ελπίδα” του είναι ότι οι χρήστες θα αγοράσουν περισσότερα στο Instagram, το Messenger και το WhatsApp.

Υπενθυμίζεται ότι αυτό το μήνα, το Facebook παρουσίασε το Commerce Accelerator, μια πρωτοβουλία με την οποία επιδιώκει να “εκμεταλλευτεί” νεοφυείς επιχειρήσεις για να ενισχύσει τις προσπάθειές του στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

“Σε αυτήν την κρίσιμη στιγμή, το Facebook … επιταχύνει τη δουλειά του για να επιτρέψει σε κάθε επιχείρηση να πουλήσει διαδικτυακά και να βοηθήσει τους ανθρώπους να αποκτήσουν έμπνευση και να ανακαλύψουν και να αγοράσουν τα προϊόντα που αγαπούν”, είχε δηλώσει σχετικά η εταιρεία.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ