WhatsApp: 40% αύξηση στη χρήση λόγω πανδημίας

Η χρήση των Social Media έχει αυξηθεί σημαντικά το τελευταίο διάστημα, καθώς περισσότεροι χρήστες τα χρησιμοποιούν εν μέσω πανδημίας (και καραντίνας) για να παραμείνουν συνδεδεμένοι με τους φίλους, τους συναδέλφους και την οικογένειά τους.

Ποιο μέσο όμως έχει τη μεγαλύτερη “ζήτηση”; Νέα στοιχεία της συμβουλευτικής εταιρείας Kantar, τα οποία βασίστηκαν σε έρευνα πάνω από 25.000 καταναλωτών σε 30 αγορές, που πραγματοποιήθηκε από τις 14 έως τις 24 Μαρτίου, δείχνουν ότι το WhatsApp είναι αυτό που έχει επωφεληθεί περισσότερο από τη μαζική παραμονή του κόσμου στο σπίτι.  

Συνολικά, το WhatsApp το οποίο ανήκει στο Facebook, έχει σημειώσει αύξηση 40% στη χρήση, σημειώνοντας μια αύξηση 27% από τις πρώτες κιόλας ημέρες της πανδημίας. Μάλιστα, στις χώρες που βρίσκονται ήδη σε μεταγενέστερη φάση της πανδημίας, η χρήση του WhatsApp έχει αυξηθεί κατά 51%! Σε συγκεκριμένες αγορές, η χρήση έχει ανέβει ακόμα πιο πολύ – στην Ισπανία για παράδειγμα καταγράφεται αύξηση 76%.

Σε όλες τις πλατφόρμες μηνυμάτων, η αύξηση παρατηρείται κυρίως σε χρήστες ηλικίας 18 έως 34 ετών. Τόσο το WhatsApp όσο και το Facebook και το Ιnstagram είδαν μια αύξηση άνω του 40% σε αυτό το ηλικιακό κοινό. Άλλες εφαρμογές που επωφελούνται από την πανδημία, σύμφωνα με την έρευνα είναι το Facebook και τα κινέζικα WeChat και Weibo. Συνολικά, η χρήση του Facebook έχει αυξηθεί κατά 37%, ενώ των κινέζικων εφαρμογών κατά 58%.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ