emea business monitor

Δωρεάν απομακρυσμένη εργασία με την βοήθεια της Cisco!

Η Cisco προσφέρει δωρεάν σύστημα απομακρυσμένης εργασίας λόγω κορωνοϊού

Αναγνωρίζοντας ότι η επιδημία του κορωνοϊού κάνει επιτακτική την ανάγκη της τηλε-εργασίας προκειμένου να περιοριστεί η εξάπλωση, η Cisco προχώρησε σε μια μοναδική προσφορά, προσφέροντας δωρεάν το σύστημα απομακρυσμένης εργασίας WebEx!

Λόγω της  παγκόσμιας κατάστασης που προκύπτει από τη ραγδαία εξάπλωση του ιού COVID-19 , η εργασία από το σπίτι δεν είναι πλέον προνόμιο αλλά επιτακτική ανάγκη, αναφέρει η Cisco σε ανακοίνωση της. 

Με την τάση για εργασία από απόσταση να αυξάνεται εκθετικά και την ανάγκη στις χώρες που πλήττονται από τον κορωνοϊό για απομακρυσμένη εργασία να διογκώνεται η Cisco, πρωτοπόρα εταιρεία σε συστήματα τηλε-εργασίας, αναφέρει ότι με την πρόσφατη ανοδική πορεία χρήσης του Cisco Webex στην Ιταλία και σε άλλες χώρες, η εταιρεία συνεχίζει να παρακολουθεί ενεργά τις τάσεις και τη χρήση της υπηρεσίας παγκοσμίως και να έχει ένα ενεργό σχέδιο υποστήριξης των επιχειρήσεων στις μεταβαλλόμενες ανάγκες τους. Είναι προτεραιότητά μας να επιτρέπουμε στους ανθρώπους να επικοινωνούν από οπουδήποτε, οποιαδήποτε στιγμή και σε οποιαδήποτε συσκευή, ώστε να παραμένουν συνδεδεμένοι με τις ομάδες τους και να μπορούν να συνεχίσουν τις επιχειρηματικές η εκπαιδευτικές τους δραστηριότητες.

Με άμεση ισχύ, αναφέρει η Cisco, επεκτείνει τις δυνατότητες στη δωρεάν άδεια χρήσης του Cisco Webex στην Ελλάδα και σε όλες τις χώρες όπου είναι διαθέσιμη και όχι μόνο σε εκείνες που πλήττονται από τον COVID-19. Όλες οι λεπτομέρειες σχετικά με την παροχή είναι διαθέσιμες εδώ.

Τα πρόσθετα χαρακτηριστικά της δωρεάν άδειας χρήσης του Cisco Webex περιλαμβάνουν:
– Απεριόριστη χρήση (χωρίς χρονικούς περιορισμούς)
– Υποστήριξη έως 100 συμμετέχοντες
– Δυνατότητα για συμμετοχή στο Webex με απλή τηλεφωνική κλήση (dial in) ή μέσω internet (VoIP)

Επιπλέον, σε αυτή την περίοδο ανάγκης, μέσω των συνεργατών της και της ομάδας πωλήσεων της Cisco, παρέχει δωρεάν άδειες χρήσης 90 ημερών σε επιχειρήσεις που δεν είναι πελάτες του Webex. Βοηθάμε επίσης τους υπάρχοντες πελάτες μας, να ανταποκριθούν στις ταχέως μεταβαλλόμενες ανάγκες τους, καθώς είναι δυνατή η χρήση της υπηρεσίας από έναν πολύ μεγαλύτερο αριθμό συνεργατών και συναδέλφων που εργάζονται εκτός γραφείου, επεκτείνοντας τη χρήση τους, χωρίς επιπλέον κόστος, συνεχίζει η ανακοίνωση, 

Η Sicsco προληπτικά, αναβαθμίζει τη δυνατότητα και χωρητικότητα του δικτύου για online meetings σε ΗΠΑ και Ευρώπη, συνεργαζόμενη με μη κυβερνητικές οργανώσεις για να διευκολύνει μεταξύ άλλων τα σχολεία, ενώ παράλληλα εργάζεται στενά με τους πελάτες της για να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ανάγκη για εργασία από το σπίτι.

Η ομάδα της εταιρείας εργάζεται καθ’ όλο το εικοσιτετράωρο για να απαντήσει στις ανάγκες της επιχείρησής σας. Βελτιώνει συνεχώς την παγκόσμια διασυνδεσιμότητα, συνεργαζόμενη με τους παρόχους υπηρεσιών Internet για να βοηθήσει ακόμα και την τελευταία απαίτηση για σύνδεση και να μειώσει στο ελάχιστο την καθυστέρηση στη σύνδεση μεταξύ των τελικών χρηστών και του Webex.

Η Cisco διαβεβαιώνει: Κάνουμε ό,τι μπορούμε και είμαστε έτοιμοι να βοηθήσουμε σε αυτή τη δοκιμασία. Θα συνεχίσουμε να μοιραζόμαστε τις σκέψεις μας, να παρέχουμε άμεσες ενημερώσεις και πρακτικές συμβουλές για την απομακρυσμένη εργασία και κάθε άλλο σχετικό θέμα.

Τέλος προσφέρει πρόσθετες πληροφορίες και πρακτικές συμβουλές για την εργασία εξ αποστάσεως:

– “Working Smarter Anywhere”, ένα blog που παρέχει πρακτικές συμβουλές για την εργασία από το σπίτι: https://blog.webex.com/video-conferencing/working-smarter-anywhere-working-remotely/

 IT User Advice Page. Προσφέρει τεχνική καθοδήγηση και βέλτιστες πρακτικές για την εξ αποστάσεως δημιουργία μιας ομάδας: http://cs.co/webexcovid19

– Συμβουλές για τις καλύτερες πρακτικές όταν εργάζεσαι εξ αποστάσεως: http://cs.co/webexremotework

Get real time updates directly on you device, subscribe now.