Τα IKEA “κοιτούν” προς το μέλλον και επενδύουν στις e-πωλήσεις!

O Όμιλος Fourlis “ποντάρει” και στην ανάπτυξη καταστημάτων σε αστικά κέντρα με  μικρό εμβαδόν 

Επένδυση της τάξεως των 3 εκατομμυρίων ευρώ πραγματοποίησε ο Όμιλος Fourlis στο πλαίσιο της δημιουργίας του νέου καταστήματος ΙΚΕΑ στον δ’ όροφο του The Mall Athens, στο Μαρούσι, το οποίο και εγκαινίασε τη λειτουργία του πριν από ελάχιστες ημέρες.

Το νέο κατάστημα ΙΚΕΑ, εκτείνεται σε χώρο περίπου 2.000 τ.μ. στο πλαίσιο της νέας φιλοσοφίας ανάπτυξης καταστημάτων εντός του αστικού ιστού, αποτελώντας το δεύτερο μίνι ΙΚΕΑ που εγκαινιάζει ο Όμιλος έπειτα από το αντίστοιχο στον Πειραιά.

Όπως υπογραμμίστηκε, μέχρι και τις αρχές του 2023, η Fourlis σχεδιάζει να λειτουργήσει δύο μεσαίου τύπου ΙΚΕΑ, στο Ηράκλειο Κρήτης και την Πάτρα, τα οποία θα εκτείνονται σε 8.000 και 12.000 τ.μ. αντίστοιχα.

Όπως επισημαίνεται, το νέο ΙΚΕΑ στον χώρο του The Mall Athens στο Μαρούσι, αποτελεί το πρώτο από τα καταστήματα νέας γενιάς της ομώνυμης αλυσίδας, το οποίο όπως σημείωσε ο Πρόεδρος του Ομίλου Fourlis, Βασίλης Φουρλής, πρόκειται για μια έμπρακτη απόδειξη του γεγονότος ότι οι καινούριες καταστάσεις που βιώνουμε ως απόρροια της πανδημικής κρίσης, προϋποθέτουν προσαρμογή στα δεδομένα που αναδύονται.

«Εκ των πραγμάτων είμαστε υποχρεωμένοι να προσαρμοστούμε στις νέες καταστάσεις και αυτό το κατάστημα, εντάσσεται στο καινούριο σκεπτικό της ΙΚΕΑ να είμαστε πιο κοντά στον καταναλωτή. Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει ότι εγκαταλείπουμε την ανάπτυξη μεγάλων μεγέθους καταστημάτων, πόσο μάλλον από τη στιγμή κατά την οποία παίζουν σημαντικό ρόλο στο roll out της στρατηγικής μας, αλλά και στην ροή εσόδων που προκύπτει», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Φουρλής.

Διαρκώς αυξανόμενη η βαρύτητα των e-πωλήσεων!

Θα πρέπει να σημειωθεί πως σε κάτι παραπάνω από ικανοποιητικούς ρυθμούς κινήθηκε και το online κατάστημα της ΙΚΕΑ ενόσω διαρκεί η πανδημία, καθώς αντικατοπτρίζουν το 20% του συνόλου των πωλήσεων, έναντι ποσοστού της τάξεως του 10% που διαμορφωνόταν προπανδημικά!

Μάλιστα, ο Πρόεδρος του φερεπώνυμου ομίλου, Βασίλης Φουρλής τόνισε πως για το 2021 οι e-πωλήσεις του Ομίλου (ΙΚΕΑ- Ιntersport) αναμένεται να υπερβούν τα 80 εκατομμύρια ευρώ, τη στιγμή κατά την οποία ο συνολικός κύκλος εργασιών του διαμορφώνεται στα 400 εκατομμύρια ευρώ.

Λελογισμένο ποσοστό έλλειψης προϊόντων ΙΚΕΑ

Καθώς αποτελεί «κοινό μυστικό» πως διεθνώς κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών καταγράφεται μια εντεινόμενη έλλειψη πρώτων υλών, μα και προϊόντων, διαδικασία που αναμένεται να πολλαπλασιαστεί κατά την εορταστική περίοδο, ο Όμιλος Φουρλή και οι επιμέρους λιανεμπορικές αλυσίδες που διαχειρίζεται, δεν θα μπορούσαν να αναμένουν πως θα διέβαιναν την διαμορφούμενη κατάσταση δίχως… αμυχές.

Υπό αυτό το πρίσμα, και η ΙΚΕΑ στην χώρα μας βρίσκεται αντιμέτωπη με το φαινόμενο της ύπαρξης διαταραχών στην εφοδιαστική αλυσίδα, με αποτέλεσμα σήμερα να υπάρχουν ελλείψεις που αντιστοιχούν στο 13% των συνολικών προϊόντων της ΙΚΕΑ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ