Σειρά διακρίσεων για την ΑΒ Βασιλόπουλος στα Supermarket Awards 2020

12 βραβεία απέσπασε η γνωστή αλυσίδα στο πλαίσιο των φετινών Supermarket Awards 2020. Ο θεσμός ο οποίος διοργανώνεται για 9η χρονιά βραβεύει τις επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ και τους προμηθευτές προϊόντων και υπηρεσιών οι οποίες διακρίθηκαν για την υιοθέτηση νέων ιδεών και την υλοποίηση καινοτόμων πρωτοβουλιών.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία έλαβε σημαντικές διακρίσεις (7 Gold,2 Silver και 2 Bronze βραβεία) για τις δράσεις της στις ενότητες “Δίκτυο και Καταστήματα”, “Μάρκετινγκ και Επικοινωνία”, “Ψηφιακές εφαρμογές και Κοινωνικά δίκτυα”,  και “CSR και Ανθρώπινο Δυναμικό”.  Επιπλέον η ΑΒ Βασιλόπουλος απέσπασε το βραβείο “Top National Retailer” συνεχίζοντας τη θετική της πορεία.

Αναλυτικά τα βραβεία της ΑΒ Βασιλόπουλος:

Gold: 

  • Πρότυπο κατάστημα
  • Ανάπτυξη Τμήματος Food to Go
  • Δίκτυο Franchising
  • Εξυπηρέτηση πελατών και Προγράμματα Loyalty
  • Στρατηγική Social Media
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Άνθρωπος
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Περιβάλλον

Silver:

  • Marketing και Διαφήμιση 
  • Ηλεκτρονικό Super Market

Bronze 

  • Αξιοποίηση Kινητών Eφαρμογών
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ