12 βραβεία απέσπασε η γνωστή αλυσίδα στο πλαίσιο των φετινών Supermarket Awards 2020. Ο θεσμός ο οποίος διοργανώνεται για 9η χρονιά βραβεύει τις επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ και τους προμηθευτές προϊόντων και υπηρεσιών οι οποίες διακρίθηκαν για την υιοθέτηση νέων ιδεών και την υλοποίηση καινοτόμων πρωτοβουλιών.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία έλαβε σημαντικές διακρίσεις (7 Gold,2 Silver και 2 Bronze βραβεία) για τις δράσεις της στις ενότητες “Δίκτυο και Καταστήματα”, “Μάρκετινγκ και Επικοινωνία”, “Ψηφιακές εφαρμογές και Κοινωνικά δίκτυα”, και “CSR και Ανθρώπινο Δυναμικό”. Επιπλέον η ΑΒ Βασιλόπουλος απέσπασε το βραβείο “Top National Retailer” συνεχίζοντας τη θετική της πορεία.
Αναλυτικά τα βραβεία της ΑΒ Βασιλόπουλος:
Gold:
- Πρότυπο κατάστημα
- Ανάπτυξη Τμήματος Food to Go
- Δίκτυο Franchising
- Εξυπηρέτηση πελατών και Προγράμματα Loyalty
- Στρατηγική Social Media
- Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Άνθρωπος
- Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Περιβάλλον
Silver:
- Marketing και Διαφήμιση
- Ηλεκτρονικό Super Market
Bronze
- Αξιοποίηση Kινητών Eφαρμογών
- Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR)