emea business monitor

Με αύξηση πωλήσεων και εσόδων «έκλεισε» το 2019 η Coca-Cola HBC

Ο Όμιλος σημείωσε τα ιστορικά υψηλότερα επίπεδα όγκου και συγκρίσιμων λειτουργικών κερδών

Με σημαντική «επιτάχυνση» έκλεισε το περασμένο έτος η Coca-Cola HBC AG, ένας από τους μεγαλύτερους εμφιαλωτές των σημάτων της The Coca-Cola Company.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία κατέγραψε ισχυρή αύξηση 4,4% των εσόδων σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση για το σύνολο του έτους (+3,7%, εάν εξαιρέσουμε την επίδραση που είχε η εξαγορά της Bambi).

Το δυνατό, σε επίπεδο εσόδων, τέταρτο τρίμηνο (+7,4% σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, +6,0% εάν εξαιρέσουμε τη Bambi) αντιστάθμισε εν μέρει την επίδραση των δυσμενών καιρικών συνθηκών στο δεύτερο και τρίτο τρίμηνο.

Την ίδια ώρα, όλες οι αγορές σημείωσαν αύξηση των εσόδων σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση για το σύνολο του έτους, ενώ και οι όγκοι πωλήσεων αυξήθηκαν κατά +3,3% στο σύνολο του έτους.

Ειδικότερα, οι όγκοι πωλήσεων ανθρακούχων αναψυκτικών αυξήθηκαν κατά +3.5% σε όλες τις αγορές, με+26,7% στα προϊόντα με χαμηλή και μηδενική ζάχαρη και +7,1% στα ανθρακούχα αναψυκτικά για ενήλικες.

Σύμφωνα με την εταιρεία, 4,2 ποσοστιαίες μονάδες της αύξησης του όγκου πωλήσεων οφείλονται στα καινοτόμα προϊόντα.

Όσον αφορά τα συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη, αυτά αυξήθηκαν κατά 11,5% (+9,5% εξαιρώντας την εξαγορά της Bambi). Το συγκρίσιμο λειτουργικό περιθώριο κέρδους αυξήθηκε κατά 60 μονάδες βάσης σε 10,8% (+50 μονάδες βάσης εξαιρώντας την εξαγορά της Bambi).

Τέλος, τα συγκρίσιμα βασικά κέρδη ανά μετοχή αυξήθηκαν κατά 10,0% σε 1,436 ευρώ και τα βασικά κέρδη ανά μετοχή κατά 10,2% σε 1,340 ευρώ.

Zoran Bogdanovic: «Ο Όμιλος σημείωσε
τα ιστορικά υψηλότερα επίπεδα όγκου»

 «Το 2019 αποτέλεσε ακόμη μια χρονιά ισχυρής ανάπτυξης για τον Όμιλο, ο οποίος σημείωσε τα ιστορικά υψηλότερα επίπεδα όγκου πωλήσεων και συγκρίσιμων λειτουργικών κερδών. Είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος από το πώς κλείσαμε τη χρονιά, έπειτα από τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες που αντιμετωπίσαμε στο δεύτερο και το τρίτο τρίμηνο. Επιτύχαμε ανάπτυξη και στους τρεις τομείς δραστηριοποίησης όπως και στις τρεις μεγαλύτερες αγορές μας, συγκεκριμένα στη Ρωσία, την Ιταλία και τη Νιγηρία. Η βασική για εμάς κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών συνεχίζει να αναπτύσσεται, κυρίως λόγω της δυναμικής των προϊόντων με χαμηλή και μηδενική ζάχαρη, και συνεχίζουμε να αυξάνουμε ή να διατηρούμε τα μερίδιά μας στις περισσότερες από τις αγορές μας. Αναγνωριστήκαμε ως η πιο βιώσιμη εταιρεία αναψυκτικών και ποτών της Ευρώπης από τον δείκτη βιωσιμότητας Dow Jones Sustainability Index για έκτη φορά μέσα σε επτά χρόνια. Ξεκινάμε το 2020 με σημαντική δυναμική και συναρπαστικά πλάνα που περιλαμβάνουν την κυκλοφορία του Costa Coffee σε τουλάχιστον 10 από τις αγορές μας. Είμαστε πεπεισμένοι ότι βρισκόμαστε σε καλό δρόμο, για να εκπληρώσουμε τις δεσμεύσεις μας για το 2020 και να επιτύχουμε περαιτέρω σταθερή πρόοδο ενόψει των στόχων μας για το 2025»: ανέφερε ο Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.