Η Stripe στρέφεται στην αγορά των κρυπτονομισμάτων

Η εταιρεία σκοπεύει να εντάξει τα ψηφιακά νομίσματα στις υπηρεσίες της.

Η fintech Stripe διαμορφώνει μια ομάδα μηχανικών για κρυπτονομίσματα, χτίζοντας το μέλλον της στα ψηφιακά περιουσιακά στοιχεία. Τη διεύθυνση της εν λόγω ομάδας θα αναλάβει ο Guillaume Poncin, πρώην επικεφαλής μηχανικής της Stripe για τραπεζικά και χρηματοοικονομικά προϊόντα. Η εταιρεία επιδιώκει να προσλάβει τουλάχιστον 4 υπαλλήλους για να βοηθήσουν στην χάραξη της στρατηγικής σε crypto της Stripe. 

Οι σχετικά μέτριες έως τώρα προσλήψεις της Stripe, η οποία μετρά 4.000 υπαλλήλους, έρχεται να ανοίξει νέες θέσεις εργασίας εν μέσω ενός κύματος ενσωμάτωσης πληρωμών με κρυπτονομίσματα σε e-shops, ακόμη και σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.  

 

Η Strike που βρίσκεται πίσω από τη νέα λειτουργία φιλοδωρήματος bitcoin του Twitter, ετοιμάζεται επίσης να κυκλοφορήσει το API πληρωμών της σε μια επιθετική προσπάθεια να υοθετήσει μαζικά τα ψηφιακά νομίσματα. 

Μπορεί η ομάδα να είναι νέα, αλλά το ενδιαφέρον της Stripe για τη αγορά crypto εκτείνεται εδώ και χρόνια. Ο κολοσσός πληρωμών, του οποίου το API υποστηρίζει εκατομμύρια ψηφιακές βιτρίνες, έγινε πρωτοσέλιδο το 2014 όταν υποστήριξε το bitcoin – μια πρωτοτυπία για τον κλάδο τότε. Παρόλα αυτά, η Stripe εγκατέλειψε αυτή την υπηρεσία τέσσερα χρόνια αργότερα. 

Βέβαια, η εταιρεία συνέχισε να παρακολουθεί τις εξελίξεις στον χώρο των ψηφιακών περιουσιακών στοιχείων, σταθμίζοντας το αν και πώς θα συμμετάσχει ξανά. Τους τελευταίους μήνες έδειξε ιδιαίτερα αυξανόμενο ενδιαφέρον και για τα tokens (NFTs). 

Η Stripe υποστηρίζει ήδη μια σειρά από πιο παραδοσιακές επιλογές online πληρωμών. Θέλει προς το παρόν να παραμείνει τεχνολογικά ουδέτερη όσον αφορά τα κρυπτονομίσματα. 

Με την υπόσχεση να ενσωματώσει ενδεχομένως το Stellar, το οποίο είχε χρηματοδοτήσει πριν από χρόνια, η ανακοίνωση της εταιρείας ενίσχυσε το εγγενές νόμισμα της Stellar, XLM, κατά 20% σε μια ημέρα.  

Η Stripe έχει επίγνωση της επιρροής της στις ηλεκτρονικές πληρωμές αφού πολλοί πελάτες την εμπιστεύονται και η ίδια επιδιώκει να βρεθεί στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας. Η εταιρεία έχει δηλώσει ότι επεξεργάζεται εκατοντάδες δισ. δολάρια στο ηλεκτρονικό εμπόριο ετησίως, δεδομένου ότι το 90% των Αμερικανών την έχουν χρησιμοποιήσει, ενώ το API της χρησιμοποιείται εκατοντάδες εκατομμύρια φορές την ημέρα. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ