George Zhao: Θέλουμε η HONOR να αναδειχθεί σε ισότιμο ανταγωνιστή της Apple

Για τη νέα στρατηγική της εταιρείας μετά το διαχωρισμό από την Huawei μίλησε ο διευθύνων σύμβουλος της Honor, George Zhao στην κινεζική ιστοσελίδα South China Morning Post

Την προηγούμενη εβδομάδα, ο CEO της Honor, George Zhao, σε αποκλειστική του συνέντευξη στη South China Morning Post, μίλησε για το νέο όραμα της εταιρείας και τον στόχο, η Honor να αναδειχθεί σε ίσο ανταγωνιστή με την πρώην ιδιοκτήτρια εταιρεία αλλά και με την Apple.

O κ. Zhao τόνισε πως βασικός άξονας της στρατηγικής της κινεζικής εταιρείας, από τη στιγμή που διαχωρίστηκε από την Huawei τον περασμένο Νοέμβριο, είναι η κατασκευή κινητών τηλεφώνων που θα ξεπερνούν εκείνα της Huawei και της Apple. «Ήμασταν ανταγωνιστές πριν στην ίδια εταιρεία», δήλωσε ο Zhao για την Huawei. «Ο ανταγωνισμός ήταν έντονος. Τον Ιούνιο και τον Ιούλιο του περασμένου έτους, και τα δύο brand είμασταν μεταξύ των δύο πρώτων και των τριών κορυφαίων στην αγορά smartphone της Κίνας. Ανεξάρτητα από το ποιοι είναι οι ανταγωνιστές, έχουμε στόχο να τους ξεπεράσουμε. Χωρίς περιορισμούς σε πρώτες ύλες και στην εφοδιαστική μας αλυσίδα, η Honor έχει εξαιρετικά πλεονεκτήματα για να κατακτήσει τις αγορές mid και high end τηλεφώνων», τόνισε ο ισχυρός άνδρας της εταιρείας.

Στο πλαίσιο αυτό η Honor έχει ξεκινήσει σημαντικές συνεργασίες με αμερικάνικες εταιρίες όπως η Qualcomm, η Intel, η AMD και η Microsoft, προκειμένου να σταθεί με αξιώσεις στην ανταγωνιστική αγορά των smartphone. Μάλιστα σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Honor, η εταιρεία βρίσκεται σε συνομιλίες με την Google, με τις δύο πλευρές να βρίσκονται κοντά σε ανανέωση της συνεργασίας τους.
Παράλληλα, η Honor στοχεύει να μπει στην κατηγορία των high end premium κινητών ενώ επεκτείνεται περαιτέρω στο εξωτερικό. Η Ευρώπη, όπου η Honor είχε περίπου 5% μερίδιο στην αγορά smartphone για τους πρώτους εννέα μήνες του 2020, είναι μια απαραίτητη αγορά για ανάπτυξη και η εταιρεία διαθέτει μια ισχυρή ομάδα πωλήσεων στη Λατινική Αμερική, δήλωσε ο Zhao.

Αξίζει να σημειωθεί πως ακόμα και χωρίς την υποστήριξη μάρκετινγκ, το νέο κινητό HONOR View40 εξαντλήθηκε εντός τεσσάρων λεπτών σε μεγάλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, συμπεριλαμβανομένων των Tmall, JD.com και Suning.com, καθώς και του ιστότοπου της εταιρείας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ