Δολοφονία Τζορτζ Φλόιντ: Η Nike αλλάζει το σλόγκαν της σε “Don’t Do It”

Σαφές μήνυμα κατά του ρατσισμού από την εταιρεία αθλητικού ρουχισμού

Η Nike γνώστη ανά τον κόσμο για το σλόγκαν “Just Do It” αποφάσισε να προχωρήσει σε μια σπάνια αλλαγή παροτρύνοντας τον κόσμο αυτή τη φορά “να μην το κάνει”.

Την Παρασκευή, η εταιρεία αθλητικού ρουχισμού ανάρτησε στους λογαριασμούς των social video βίντεο, αποτελούμενο από τη φράση “For once, Don’t Do It”, μπροστά από ένα μαύρο φόντο καθώς και ένα απόσπασμα με το οποίο η Nike καταδικάζει το ρατσισμό. Αφορμή στάθηκε η δολοφονία του αφροαμερικανού Τζορτζ Φλόιντ από τα χέρια αστυνομικού στη Μινεσότα όπως και το αντιρατσιστικό μένος που σαρώνει τις ΗΠΑ.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Nike χρησιμοποιεί το σλόγκαν της για θέματα πέραν του αθλητισμού.

“Η Nike χαρακτηρίζεται από μια μακρά ιστορία αντίστασης κατά της μισαλλοδοξίας, του μίσους και της ανισότητας. Ελπίζουμε με αυτό το βίντεο η εταιρεία μας να κινητοποιήσει τον κόσμο ώστε να ασχοληθεί με ένα σοβαρό κοινωνικό ζήτημα και να διαμορφώσει ένα καλύτερο μέλλον” δήλωσε στο CNN, η αμερικανική εταιρεία.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ