Με νέα εταιρική ταυτότητα η SUNLIGHT επαναπροσδιορίζει τη στρατηγική της

Η εταιρεία του Ομίλου Olympia προχωρά μεταξύ άλλων σε περαιτέρω επενδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη μέσα από τη δημιουργία ενός νέου ερευνητικού κέντρου

Η SUNLIGHT, η επιτυχημένη εταιρεία που δραστηριοποιείται στο χώρο της παραγωγής συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας προχωρά στον επαναπροσδιορισμό της εταιρικής της ταυτότητας.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η εταιρεία, μέλος του Ομίλου Olympia αναβαθμίζει το επιχειρηματικό της μοντέλο, πιστή στο όραμα της για παροχή καινοτόμων και φιλικών προς το περιβάλλον εφαρμογών αποθήκευσης ενέργειας στους πελάτες της, οι οποίοι δραστηριοποιούνται σε περισσότερες από 100 χώρες παγκοσμίως.

Με τη νέα υπογραφή «POWER IS KNOWLEDGE» η εταιρεία δηλώνει την κύρια επιδίωξή της, να δημιουργήσει έναν οργανισμό που η δύναμή του βασίζεται στη γνώση, κατανοώντας σε βάθος τις ανάγκες και τις προκλήσεις της αγοράς και θέλοντας να προσφέρει λύσεις που ενδυναμώνουν τους εργαζόμενους, τους πελάτες, τους συνεργάτες και τους ανθρώπους στις κοινωνίες όπου δραστηριοποιείται. Για το σκοπό αυτό επενδύει περαιτέρω σε έρευνα και ανάπτυξη μέσα από τη δημιουργία νέου ερευνητικού κέντρου, ενώ ενισχύεται με νέα υψηλού επιπέδου στελέχη από το εξωτερικό και την εγχώρια αγορά.

Με όραμά της να αποτελεί πηγή δύναμης για τον κόσμο παρέχοντας ενέργεια που βασίζεται στη γνώση, η SUNLIGHT καλλιεργεί το περιβάλλον που θα τη βοηθήσει να ανταποκριθεί στις προκλήσεις του μέλλοντος. Αποστολή της εταιρείας είναι η γνώση που δημιουργεί να βασίζεται σε δεδομένα και να μετατρέπει τη γνώση αυτή σε καινοτόμα προϊόντα και εφαρμογές. Η αλλαγή της εταιρείας περιλαμβάνει το σύνολο της εταιρικής ταυτότητας καθώς και το λογότυπο που εμπνέεται από το μείγμα των χρωμάτων μπλε και κίτρινο, όπως οι τεχνολογίες μολύβδου (κίτρινο) που η εταιρεία έχει σημαντικά μερίδια διεθνώς, αλλά και λιθίου (μπλε) που αναφέρονται στις στρατηγικές της επενδύσεις. Παράλληλα συμβολίζει τις πόλεις ανά τον κόσμο στις οποίες διατηρεί παρουσία, τα εργοστάσιά της σε Ελλάδα, Ιταλία και Αμερική, και τη μέριμνά της για το περιβάλλον.

«Η νέα εταιρική ταυτότητα σηματοδοτεί την αλλαγή που θέλουμε να φέρουμε σε όλο το οικοσύστημά της ενέργειας, προσφέροντας κορυφαίες λύσεις τεχνολογίας στον χώρο.» δήλωσε η Ιωάννα Γαβριελάτου, Διευθύντρια Marketing της SUNLIGHT. «Στόχος μας είναι να συνδυάσουμε τα ‘’Μεγάλα Δεδομένα’’ (Big Data) με τις εξελίξεις της τεχνολογίας (ενδεικτικά: Machine Learning, Customer Personalization) και να δημιουργήσουμε καινοτόμα προϊόντα που εξυπηρετούν τους πελάτες μας και βελτιώνουν τις ζωές όλων των ανθρώπων».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ