Skroutz: Διπλάσιος τζίρος το 2020 – Τις 11.000 “αγγίζουν” οι συνεργαζόμενες επιχειρήσεις

Η δημοφιλής πλατφόρμα συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία εν μέσω της πανδημίας, ενώ σημαντική αύξηση παρουσίασε και ο αριθμός των εργαζομένων.

Η Skroutz κατέγραψε ισχυρή αύξηση κέρδους αναφορικά με τον κύκλο εργασιών της, την ίδια στιγμή που το ηλεκτρονικό εμπόριο αποκτά μεγαλύτερη ισχύ στην ελληνική αγορά. Η πλατφόρμα έχει μεταβάλλει τα δεδομένα, έχοντας προχωρήσει ταυτόχρονα σε σημαντικές επενδυτικές κινήσεις, οι οποίες έχουν ενδυναμώσει τη θέση της στην online αγορά.

Συγχρόνως, το μέγεθος των επιχειρήσεων που συνεργάζονται με την Skroutz έχει υπερδιπλασιαστεί, αφού από τα 4.500 μαγαζιά στην αρχή του 2020, στο τέλος του έτους έγιναν 7.300 καταστήματα, ενώ μέσα σε 9 μήνες την περίοδο του 2021 ανήλθαν σε 10.759.

Σύμφωνα με τα φετινά αποτελέσματα εξαμήνου, η άνοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου και συνάμα των πωλήσεων στο Skroutz.gr διατηρεί την πρωτιά στον κλάδο, παρά την επάνοδο σε μια κατάσταση κανονικότητας όσον αφορά ιδίως στις αγορές του κοινού.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2020 ο κύκλος δραστηριοτήτων της Skroutz.gr σχεδόν διπλασιάστηκε κατά 95,42%, περίπου στα 38,8 εκατ. ευρώ από 19,85 εκατ. ευρώ. Στα θετικά, υπολογίζονται επίσης τα κέρδη προ φόρων που εντάθηκαν στο 131% από τα 7,1 εκατ. ευρώ του 2019 και κυμαίνονται στα 16,5 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους σημείωσαν αύξηση 146%, στα 12,5 εκατ. ευρώ.

Τέλος, το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας ενισχύθηκε με πάνω από 60% – συγκριτικά με το 2019. Ειδικότερα, στον οργανισμό απασχολήθηκαν 425 υπάλληλοι με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας το 2020, στην κατάρτιση των οποίων επενδύει σημαντικά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ