EUROBANK: Η ελληνική τράπεζα που μεταμορφώνεται σε startup!

Τον τελευταίο καιρό δεν σταματά να μας εκπλήσσει. Καθιέρωση υβριδικού μοντέλου εργασίας, επενδύσεις σε τεχνολογίες αιχμής, δημιουργία του Eurobank Hub και ανάπτυξη ψηφιακών υπηρεσιών. Αυτές είναι οι σημαντικότερες από τις δράσεις που αποδεικνύουν με τον πλέον εμφατικό τρόπο ότι η καινοτομία χαρακτηρίζει κάθε πτυχή της Eurobank.

[vc_row][vc_column][vc_wp_text]

Η τηλεργασία υπήρξε μια αρκετά δημοφιλής και ουσιαστική λύση για τη διαχείριση της πανδημίας αλλά και για τον περιορισμό της διασποράς του ιού. Η εργασία εξ αποστάσεως, όμως, ήρθε για να μείνει στη Eurobank

Πρόσφατα, η τράπεζα ανακοίνωσε την καθιέρωση υβριδικού μοντέλου εργασίας, γεγονός που την αναδεικνύει στο πρώτο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα στην Ελλάδα που εφαρμόζει, σε σταθερή βάση, το συνδυασμό work from home και work on premises για το προσωπικό! Η πρωτοποριακή πολιτική τηλεργασίας έχει διττό ρόλο. Πρωτίστως, την προώθηση του wellbeing των εργαζομένων, βοηθώντας τους να διασφαλίσουν τις ισορροπίες μεταξύ της εργασιακής και της προσωπικής τους ζωής. Επίσης, στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, η υιοθέτηση της τηλεργασίας συμβάλλει στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του Οργανισμού, περιορίζοντας, μεταξύ άλλων, τις μετακινήσεις και την κατανάλωση ενέργειας.

Σε ρυθμούς «Phygital mindset», όχι μόνο στο κομμάτι της εργασίας, η Eurobank επενδύει σε νέες υποδομές με στόχο την παροχή ολοκληρωμένων σύγχρονων λύσεων, καλύπτοντας κατά το δυνατόν πληρέστερα τις ανάγκες των πελατών. Το όραμά της είναι η δημιουργία μιας τράπεζας «ανοικτής» 24/7, που θα είναι έτοιμη να εξυπηρετεί ανά πάσα στιγμή τον πελάτη μέσω κινητού ή υπολογιστή, είτε αυτός βρίσκεται στο σπίτι, στο γραφείο ή στο δρόμο.

Στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού της εταιρείας, ιδρύθηκε το Eurobank Ηub στη Νέα Ιωνία Αττικής. Στο Eurobank Hub η τεχνολογία και η καινοτομία πρωταγωνιστούν, επαγγελματίες που διαθέτουν εξειδικευμένα soft skills και χρήσιμες γνώσεις στον τομέα των digital υπηρεσιών συνεργάζονται με ένα εκτενές δίκτυο εγχώριων και πολυεθνικών IT εταιρειών, υποστηρίζοντας και προάγοντας την περαιτέρω εξέλιξη της τράπεζας, η οποία μέχρι στιγμής δραστηριοποιείται ενεργά σε έξι χώρες. 

Στο «έξυπνο» κτίριο των 34.000 τ.μ. στεγάζονται το Technology & Digital Hub, η οργάνωση, οι κεντρικές υπηρεσίες και λειτουργίες, οι οικονομικές υπηρεσίες καθώς και το κέντρο εκπαίδευσης της Eurobank

«Oι εγκαταστάσεις του Eurobank Hub είναι ο πυρήνας κρίσιμων κεντρικών και ψηφιακών λειτουργιών του ομίλου, εντός και εκτός συνόρων. Το σύμπλεγμα κτιρίων στη Νέα Ιωνία φιλοξενεί το 50% του προσωπικού των κεντρικών υπηρεσιών της τράπεζας, πάνω από 2.000 άτομα, που απασχολούνται σε έναν χώρο φιλικό για τους ίδιους και για το περιβάλλον, ο οποίος αναβαθμίζεται διαρκώς, με τις πλέον σύγχρονες προδιαγραφές. Δυναμική και διαχρονική είναι φυσικά η επένδυση της Eurobank στην τεχνολογία αιχμής, με πρόγραμμα επενδύσεων που υπερβαίνει τα 200 εκατ. ευρώ σε ορίζοντα τριετίας. Κομβικός είναι, επίσης, πάντοτε ο ρόλος των συνεργατών, στελεχών και ομάδων μας, που με τα ταλέντα τους, την επαγγελματική αφοσίωση και το ήθος τους οδηγούν καθημερινά τη Eurobank μπροστά και μας κάνουν πραγματικά υπερήφανους», επισήμανε ο Σταύρος Ιωάννου, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος, Group Chief Οperating Οfficer (COO) & Διεθνείς Δραστηριότητες της τράπεζας.

Αξιοποιώντας τις σύγχρονες τεχνολογίες, τα μέλη και οι συνεργάτες του Technology Hub εργάζονται πυρετωδώς για την παραγωγή καινοτομίας. Αυτή την περίοδο η τράπεζα έχει στρέψει το ενδιαφέρον της στο νέο «μαύρο» χρυσό της εποχής, δηλαδή τα δεδομένα και τη χρησιμοποίησή τους. Η Eurobank επιδιώκει την οικοδόμηση της πιο καινοτόμου πλατφόρμας ανάλυσης δεδομένων, αξιοποιώντας το Cloud Computing και τις σύγχρονες δυνατότητες όσον αφορά τα data και analytics. 

Γιατί έχουν, όμως, τόσο μεγάλη σημασία τα δεδομένα και για ποιο λόγο μια τράπεζα να επενδύσει σε δημιουργία υποδομών υπολογιστικού νέφους;

Η απάντηση είναι πολύ απλή. Πρώτον, με την αξιοποίηση και την επεξεργασία των δεδομένων των πελατών, η Eurobank θα έχει τη δυνατότητα να παρέχει εξατομικευμένες υπηρεσίες και λύσεις, «κομμένες και ραμμένες» στις ανάγκες και τα συμφέροντα του κάθε πελάτη ξεχωριστά. Δεύτερον, όλη αυτή η διαδικασία βοηθά στη λήψη καλύτερων αποφάσεων και στο damage control. Mέσω της διαχείρισης των data εξάγονται ανά πάσα στιγμή χρήσιμα συμπεράσματα για την επιχειρηματική πορεία και για τους πελάτες, μια ιδιαίτερα σημαντική παράμετρος στον επιχειρησιακό σχεδιασμό.

Case study: Ο ρόλος του Digital Factory

Στο επίκεντρο της ανάπτυξης του ψηφιακού οικοσυστήματος της Eurobank βρίσκεται το Digital Factory, το οποίο διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία ψηφιακών καναλιών. Ενδεικτικά αξίζει να αναφερθεί πως μέσω των ψηφιακών καναλιών εκτελούνται πάνω από 600.000 εγχρήματες συναλλαγές την ημέρα,  δηλαδή κατά μέσον όρο εξυπηρετούνται 116.000 πελάτες την ώρα. Το 94% των πληρωμών και μεταφορών πραγματοποιείται online, ενώ ετησίως έχουν διενεργηθεί 304 εκατ. login στις πλατφόρμες e-Banking και m-Banking.

Έμφαση δόθηκε και στην ασφάλεια στον κυβερνοχώρο, στην προστασία των προσωπικών δεδομένων, συναλλαγών και πληροφοριακών συστημάτων από τις διαρκώς αυξανόμενες και μεταβαλλόμενες απειλές. Η ασφάλεια είναι κεντρική προτεραιότητα για τη Eurobank και συνδέεται άρρηκτα με την τεχνολογική αναβάθμιση του ομίλου.

Η τράπεζα, βέβαια, δεν εστιάζει μόνο στην προώθηση του digital transformation του ομίλου αλλά και στον εκσυγχρονισμό και την ψηφιακή ωρίμανση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Παρέχει μια ολοκληρωμένη δέσμη λύσεων σε συνεργασία με τις Microsoft, Info Quest Technologies και Epsilon Net για την αξιοποίηση του προγράμματος «Ψηφιακά Εργαλεία ΜμΕ» του Ταμείου Ανάκαμψης & Ανθεκτικότητας σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε ένα ευρύ φάσμα κλάδων. Ενώνοντας τις δυνάμεις της με τις τρεις κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας, η Eurobank στηρίζει την ψηφιακή μετάβαση των μικρότερων επιχειρήσεων – εξασφαλίζοντας την πρόσβασή τους σε εξειδικευμένες υπηρεσίες ενημέρωσης για τη διαδικασία ένταξης στο Πρόγραμμα, προκειμένου να λάβουν την ενίσχυση. Επίσης, προσφέρει εξίσου συμβουλευτικές υπηρεσίες από ειδικούς για την επιλογή των βέλτιστων πρακτικών ανάλογα με τα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης, καθώς και ολοκληρωμένα πακέτα λύσεων για την ολοκλήρωση της ψηφιακής τους μετάβασης. 

[/vc_wp_text][/vc_column][/vc_row]

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ