Eurobank:Τραπεζικά καταστήματα από το μέλλον στο κέντρο της Αθήνας

Τα νέα «future branches» δεν θυμίζουν σε τίποτα τα τραπεζικά καταστήματα που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα στην Ελλάδα.

Στο κέντρο της Νέας Υόρκης, στο κεντρικό κατάστημα της Apple στην φημισμένη Πέμπτη Λεωφόρο θα νιώσει ότι βρίσκεται όποιος επισκεφθεί από σήμερα το πρωί τα καταστήματα της Eurobank στο κέντρο της Αθήνας και πιο συγκεκριμένα στην Κοραή και στην Βουκουρεστίου.

Πρόκειται για τα νέα «future branches», τα τραπεζικά καταστηματα του μέλλοντος που σε τίποτα δεν θυμίζουν τα καταστήματα που γνωρίζαμε στην Ελλάδα όχι πριν μερικά χρόνια, αλλά ακόμη και χθες. Όπως αναφέρθηκε χαρακτηριστικά από την διοικητική ομάδα της τράπεζας στη διάρκεια της παρουσίασης του στρατηγικού σχεδίου Eurobank 2030 με σύγχρονο σχεδιασμό και λογική, τα νέα καταστήματα της Τράπεζας αποτυπώνουν το νέο, άμεσο, προσωποποιημένο τρόπο εξυπηρέτησης.

Στο νέο αυτό μοντέλο καταστημάτων, έχουν πλέον καταργηθεί τα παραδοσιακά γκισέ, και στην θέση τους διαδραστικά service bars διευκολύνουν τις απλές συναλλαγές, ενώ στον ειδικό χώρο υποδοχής οι πελάτες μπορούν να πλοηγηθούν μέσα από φιλικές στη χρήση οθόνες και να ενημερωθούν για προϊόντα. Τα future branches είναι σχεδιασμένα, κατασκευάστηκαν και λειτουργούν με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον και με γνώμονα την ταχύτερη και πληρέστερη εξυπηρέτηση του πελάτη. Η εφαρμογή ψηφιακών μέσων καταργεί τις αφίσες και το έντυπο ενημερωτικό υλικό, ενώ η ηλεκτρονική υπογραφή και η ψηφιακή αποστολή εγγράφων ελαχιστοποιεί τις εκτυπώσεις τραπεζικών παραστατικών.

Το phygital μοντέλο είναι εδώ!

Ο συνδυασμός καταστήματος και τεχνολογίας θα κυριαρχεί πλέον.Ειδικότερα, όπως αναφέρθηκε, πρακτικές εφαρμογές του Phygital μοντέλου εξυπηρέτησης είναι το Eurobank mobile app, μέσω του οποίου οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν καταναλωτικό δάνειο ολοκληρώνοντας την αίτηση εξ ολοκλήρου διαδικτυακά. Μία επιλογή που αξιοποιεί ήδη το 65% όσων υποβάλουν σχετική αίτηση.

Η Τράπεζα αξιοποιεί επίσης την τεχνολογία και δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη να ολοκληρώνει τις συναλλαγές του από όπου κι αν βρίσκεται.  Ενδεικτικά, με το σύστημα ανέπαφων συναλλαγών Apple Pay και Google Pay, ο πελάτης μπορεί γρήγορα και με ασφάλεια να πραγματοποιεί συναλλαγές, πληρωμές ακόμη και ανάληψη μετρητών από το ATM, χωρίς να απαιτείται χρήση κάρτας.

Επίσης η Τράπεζα προσφέρει τη νέα ψηφιακή υπηρεσία καρτών «Garmin Pay Wallet», μέσω της οποίας παρέχεται η δυνατότητα σε φυσικά πρόσωπα κατόχους χρεωστικών/πιστωτικών καρτών Visa & Mastercard, να πραγματοποιούν ανέπαφες συναλλαγές μέσω της χρήσης Garmin Smartwatch με NFC λειτουργικότητα.

Νέες υπηρεσίες με τη σφραγίδα της τελευταίας λέξης της τεχνολογίας

Το δίκτυο της Eurobank παρέχει πλέον μια σειρά από νέες, σύγχρονες και προηγμένες υπηρεσίες με την χρήση τεχνολογιών αιχμής , όπως:

  • Eurobank Smart POS: Ένα ακόμη σημαντικό βήμα γίνεται με τη νέα εφαρμογή Eurobank Smart POS που μετατρέπει το κινητό της επιχείρησης σε POS, διευκολύνοντας τις συναλλαγές εντός των φυσικών καταστημάτων αλλά και εκτός αυτών.
  •  Payment Initiation: Η Τράπεζα, επίσης, προσφέρει μια βεντάλια πρωτοποριακών, διαδικτυακών υπηρεσιών, όπως η υπηρεσία Payment Initiation, όπου οι πελάτες χρήστες e-Βanking μπορούν πλέον να αποστείλουν χρηματικά εμβάσματα χρεώνοντας λογαριασμούς που τηρούν και σε άλλες συστημικές τράπεζες στην Ελλάδα, χωρίς να χρειαστεί να μετακινηθούν ή να χρησιμοποιήσουν κωδικούς e-banking άλλης τράπεζας.

Ευέλικτη επικοινωνία και διασύνδεση των επιχειρήσεων

Για την άμεση πρόσβαση των επιχειρήσεων σε εξειδικευμένους συνεργάτες, η Eurobank δημιουργεί το πρώτο στην Ελλάδα ηλεκτρονικό Marketplace, μέσω της Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας, Market Place/Eurobank που θα φιλοξενηθεί στο site της Τράπεζας από τις αρχές του 2022. Η νέα αυτή πρωτοβουλία είναι ένα ακόμη βήμα για τη διευκόλυνση της επικοινωνίας με τους πελάτες.

Η επικοινωνία με τους ιδιώτες πελάτες διευκολύνεται, ήδη, μέσω της ψηφιακής θυρίδας της Τράπεζας που κάνει δυνατή την ηλεκτρονική πρόσβαση και έγκριση όλων των απαιτούμενων εγγράφων.

Η e-χρηματοδότηση γίνεται εφικτή για επιχειρηματικά και στεγαστικά προϊόντα μέσω της υπηρεσίας v-Banking, που εισήγαγε πρώτη η Eurobank στην ελληνική αγορά και βρήκε μεγάλη απήχηση. Εξυπηρετεί ήδη 40.000 μικρομεσαίες επιχειρήσεις και ιδιώτες προσφέροντας πρόσβαση σε προσωπικό εξειδικευμένο χρηματοοικονομικό σύμβουλο μέσω βίντεο κλήσης, από όποιο σημείο επιθυμούν οι πελάτες μας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ