Η Alpha Bank αλλάζει την τραπεζική που ξέραμε μέχρι σήμερα

Μια πραγματική επανάσταση θα φέρει το πρόγραμμα μετασχηματισμού, αλλάζοντας τα πάντα όπως τα ήξερε μέχρι σήμερα ο μέσος πελάτης της τράπεζας.

Άμεσα και χειροπιαστά θα είναι τα οφέλη για το μέσο πελάτη λιανικής από το πρόγραμμα μετασχηματισμού της Alpha Bank που ανακοινώθηκε με κάθε λεπτομέρεια από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της τράπεζας Βασίλη Ψάλτη με σύσσωμη την διοικητική ομάδα της.

«Αλλάζουμε την Alpha Bank και, μαζί, διαμορφώνουμε το μέλλον της τραπεζικής στην Ελλάδα» τόνισε χαρακτηριστικά ο Βασίλης Ψάλτης, ανακοινώνοντας το συνολικό πλάνο επενδύσεων και δαπανών αναδιάρθρωσης ύψους 430 εκατ. ευρώ για τη χρηματοδότηση του προγράμματος μετασχηματισμού και την επίτευξη του επιχειρησιακού σχεδιασμού.

Το πλάνο επενδύσεων στην τεχνολογία θα είναι ύψους 120 εκατ. ευρώ, ενώ ταυτόχρονα ο μετασχηματισμός θα έχει ως αποτέλεσμα βελτίωση παραγωγικότητας κατά 25%, με ταυτόχρονη μείωση του μέσου χρόνου διεκπεραίωσης εργασιών και του λειτουργικού κινδύνου. Επίσης καθαρή μείωση του κόστους λειτουργίας κατά 60 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση, από το σύνολο των παρεμβάσεών μας, την αξιοποίηση τεχνολογιών, τη βελτίωση της αποδοτικότητας και τον εξορθολογισμό του λειτουργικού μοντέλου.

Στη Λιανική Τραπεζική, στόχος η επίτευξη επιπλέον εσόδων ύψους 60 εκατ. ευρώ από τόκους και ύψους 65 εκατ. ευρώ από προμήθειες μέσα σε περίοδο 4 ετών και στην Τραπεζική Επιχειρήσεων, στόχος είναι η αύξηση εσόδων από τόκους κατά 200 εκατ. ευρώ και η αύξηση εσόδων από προμήθειες κατά 35 εκατ. ευρώ μέχρι το 2024.

Τι θα δει ο μέσος πελάτης της Alpha Bank
Μια πραγματική επανάσταση θα φέρει το πρόγραμμα μετασχηματισμού και θα αλλάξει τα πάντα που ήξερε μέχρι σήμερα ο μέσος πελάτης. Χρόνους, διαδικασίες, κλπ. Ειδικότερα, όπως προβλέπεται στο ολοκληρωμένο πρόγραμμα μετασχηματισμού της Alpha Bank θα υπάρξει:

• Νέα εσωτερική οργάνωση Retail Banking με βάση συγκεκριμένες ομάδες – segments Πελατών

• Δημιουργία value propositions για υποτμήματα Πελατών, όπως π.χ. οι «οικογένειες»

• Νέοι τρόποι προσέλκυσης του Πελάτη με life stage campaigns

• Νέα Collaboration Platform για την επικοινωνία Πελάτη–Καταστήματος και συναλλαγές μέσω βιντεοκλήσης

• Δύο νέα Επιχειρηματικά Κέντρα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για τον ορθολογικότερο καταμερισμό της πελατείας και τη βελτίωση του Customer Experience

• Νέα ομάδα πωλήσεων προϊόντων συναλλακτικής τραπεζικής

• Μία πύλη εισόδου και νέες συναλλαγές στο Web Banking Eπιχειρήσεων

• Πρόγραμμα μεταφοράς συναλλαγών Επιχειρήσεων από τα Καταστήματα σε εναλλακτικά κανάλια

• Δημιουργία κεντρικής ομάδας Advanced Analytics Modelling με στόχο τη μέγιστη δυνατή αξιοποίηση των δεδομένων

• Χορήγηση μικρών καταναλωτικών δανείων στα εναλλακτικά δίκτυα (myAlpha mobile, myAlpha Web και check-out digital retailers)

Αυτόματη λήψη πιστωτικών αποφάσεων σε ποσοστό άνω του 50%

Έγκριση για καταναλωτικά δάνεια σε λιγότερο από 1 ημέρα

Έγκριση για δάνειο αυτοκινήτου σε λιγότερο από 1 ώρα

• Πάνω από 15 δράσεις για την ενίσχυση της αποδοτικότητας, τη μείωση του μέσου χρόνου διεκπεραίωσης των εργασιών και του λειτουργικού κινδύνου με χρήση Robotic Process Automation

• Νέο σύστημα αξιολόγησης “Alpha Performance Dialogue”

• Σύνδεση της ατομικής απόδοσης με μία νέα στρατηγική αμοιβών και παροχών

• Ανάπτυξη και αξιοποίηση των ταλέντων, μέσα και από σύγχρονα προγράμματα εκπαίδευσης και δημιουργία πλάνων διαδοχής

• Ενίσχυση της εικόνας της Τράπεζας ως Εργοδότης (Employee Value Proposition).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ