Optima Bank: Συνεχής επέκταση με 23 καταστήματα σε λιγότερο από ένα χρόνο

Παράλληλα, η τράπεζα συνεχίζει την υλοποίηση του αναπτυξιακού της σχεδίου, εμπλουτίζοντας το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων και υπηρεσιών της προς ιδιώτες και επιχειρήσεις

Σε λιγότερο από έναν χρόνο από τη λειτουργία του πρώτου της καταστήματος, η Optima bank έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα σύγχρονο δίκτυο καταστημάτων πάνω στο οποίο βασίζει τη διαφορετική, βέλτιστη τραπεζική εμπειρία που παρέχει σε κάθε επαφή με τους πελάτες της.

Η νέα τράπεζα υποδέχθηκε το φθινόπωρο με 2 νέα καταστήματα: στον Εύοσμο, που αποτελεί το τρίτο κατά σειρά του δικτύου της στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης και στη Νέα Ιωνία Αττικής. Το αμέσως προσεχές διάστημα η Optima bank θα διευρύνει την παρουσία της στην Αττική, με τη λειτουργία καταστήματος και στο Περιστέρι. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, μέχρι το τέλος του έτους, η Optima Bank “θα αριθμεί συνολικά 23 υψηλής αισθητικής και κυρίως φιλόξενα καταστήματα”.

Παράλληλα, η τράπεζα συνεχίζει την υλοποίηση του αναπτυξιακού της σχεδίου, εμπλουτίζοντας το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων και υπηρεσιών της προς ιδιώτες και επιχειρήσεις. Μάλιστα, η Optima bank αφήνει οριστικά πίσω της τη χρήση χαρτιού. Μέσα από τη χρήση tablet και ψηφιακής υπογραφής σε κάθε συναλλαγή, η τράπεζα εγκαινιάζει ένα paperless οικοσύστημα, με στόχο ένα μέλλον πιο φιλικό για το περιβάλλον.

Ο Δημήτρης Κυπαρίσσης, CEO της Optima bank, δήλωσε σχετικά: “Σε μια κρίσιμη περίοδο για τη χώρα, συνεχίζουμε να αναπτυσσόμαστε με αισιοδοξία, μέσα από σταθερά, σίγουρα βήματα. Με στόχο να παρέχουμε αυτό που πραγματικά αναζητούν σήμερα οι επιχειρήσεις και οι ιδιώτες από μια τράπεζα, η Optima bank εξελίσσεται διαρκώς, επενδύοντας σε ένα καλύτερο μέλλον για την Ελλάδα, την Οικονομία, τις επιχειρήσεις”.

Σημειώνεται ότι η Optima Bank αποτελεί το μοναδικό χρηματοπιστωτικό ίδρυμα στην Ελλάδα με ταυτόχρονη τραπεζική και χρηματιστηριακή δραστηριότητα. Η νέα τράπεζα δημιουργήθηκε στις 31 Ιουλίου 2019, μετά από τη μεταβίβαση των μετοχών της Επενδυτικής Τράπεζας της Ελλάδος και την ένταξή της στον Όμιλο “Βαρδινογιάννη”. Από την έναρξη της λειτουργίας της, η Optima Bank ακολουθεί ένα σχέδιο επιθετικής επέκτασης με στόχο να αλλάξει τα δεδομένα στην ελληνική τραπεζική αγορά. Η τράπεζα επενδύει ιδιαίτερα στην τεχνολογία, υιοθετώντας ένα “phygital” μοντέλο, και δίνει βάση στην ταχεία εξυπηρέτηση και τη “φιλοξενία” του πελάτη.

Όπως δήλωσε πρόσφατα ο ο Γιώργος Τανισκίδης, “η Optima bank μετασχηματίστηκε με αυτόν τον στόχο. Να αλλάξει τα δεδομένα και να κάνει την τραπεζική συναλλαγή μια ευχάριστη εμπειρία. Για να το πετύχουμε είδαμε τα πάντα από την αρχή. Κυρίως όμως είδαμε την τράπεζα μέσα από τα μάτια του πελάτη. Αυτό που ζητά σήμερα από μια τράπεζα είναι να μην ταλαιπωρείται, να μην χάνει τον χρόνο του και κυρίως να βρίσκει λύσεις στα μέτρα του. Αυτό ακριβώς κάναμε, με καταστήματα που είναι μοντέρνα, άνετα και φιλόξενα, με προϊόντα και υπηρεσίες που προσαρμόζονται στις ανάγκες του πελάτη και δεν ζητούν από τον πελάτη να προσαρμοστεί στα προϊόντα”.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ