emea business monitor

Φ. Καραβίας: “Η Eurobank στο πλευρό εργαζομένων και πελατών με νέα μέτρα”

Μέτρα προφύλαξης σε καταστήματα και γραφεία και νέες λύσεις για πελάτες και επιχειρήσεις

Σε μια ανακοίνωση – επιστολή προς όλο το προσωπικό της Eurobank, ο Φωκίων Καραβίας, Διευθύνων Σύμβουλος της Τράπεζας, μιλά για την τεράστια πρόκληση που αντιμετωπίζει η χώρα λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, αλλά και την ευθύνη της τράπεζας απέναντι στο προσωπικό αλλά και τους πελάτες της.

Τονίζοντας ότι προτεραιότητα για τη Eurobank αποτελεί η ασφάλεια των εργαζομένων και των οικογενειών τους και σημειώνοντας ότι μέχρι τώρα δεν υπάρχει κάποιο καταγεγραμμένο κρούσμα στην τράπεζα, ο κ. Καραβίας παραθέτει τα μέτρα που λαμβάνονται για την προφύλαξη όλων.

Όπως λέει, η τράπεζα είναι σε συνεχή επαφή με ομάδα εξειδικευμένων γιατρών ενώ έχει δημιουργήσει και μια ειδική τηλεφωνική γραμμή ιατρικής υποστήριξης, στελεχωμένη από ειδικούς, η οποία από σήμερα είναι στη διάθεση των εργαζομένων. 

Στο μεταξύ, το Σαββατοκύριακο έγινε απολύμανση σε όλα τα κτήρια που στεγάζουν σημαντικό αριθμό εργαζομένων, ενώ σε επιβαρυμένες περιοχές απολυμάνθηκε το σύνολο των κτηρίων και των καταστημάτων.

Τα καταστήματά, προσθέτει ο κ. Καραβίας, σύμφωνα με τις οδηγίες των κρατικών αρχών, συνεχίζουν να λειτουργούν. Ωστόσο, η τράπεζα προχωρά στη μείωση του προσωπικού που θα απασχολείται καθημερινά ανά κατάστημα, ενώ παράλληλα μειώνει τον αριθμό πελατών που βρίσκονται σε αναμονή μέσα στο κατάστημα, ανάλογα και με το μέγεθός του.

Σε ό,τι αφορά τους εργαζομένους πλην του δικτύου καταστημάτων, περίπου το ένα τρίτο από αυτούς θα εργάζεται για όσο διάστημα απαιτηθεί, κατά περίπτωση, με τηλε-εργασία. Ταυτόχρονα, η Eurobank έχει αναστείλει όλα τα επαγγελματικά ταξίδια και τις συγκεντρώσεις και οι συναντήσεις διεξάγονται από μέρες με τα ψηφιακά συνεργατικά εργαλεία που διαθέτει η Τράπεζα. 

Αίσθημα ευθύνης απέναντι σε πελάτες και οι επιχειρήσεις

“Δεν μπορούμε, όμως, να παραμελήσουμε την ευθύνη προς τους πελάτες μας, που σήμερα μας έχουν ανάγκη καθώς, ιδιαίτερα οι επιχειρήσεις σε πρώτη φάση, προσπαθούν να αντιμετωπίσουν την πρωτόγνωρη κρίση” αναφέρει στην ανακοίνωσή του ο διευθύνων σύμβουλος της Τράπεζας.

Στο πλαίσιο αυτό, η Eurobank ήδη προχώρησε μέσα στο Σαββατοκύριακο σε ένα πλήθος κινήσεων ώστε να πολλαπλασιαστεί η πελατειακή βάση που εξυπηρετείται πλήρως με ηλεκτρονικό τρόπο. Έστειλε επιστολή σε όλους τους πελάτες της ενημερώνοντάς τους για τις δυνατότητες που προσφέρει η Τράπεζα για ηλεκτρονικές συναλλαγές από όλα τα δίκτυα, το e-banking από υπολογιστή και το mobile banking από κινητά τηλέφωνα και tablet.

Προχώρησε παράλληλα σε ενημέρωση περίπου 300.000 πελατών της που διαθέτουν κάρτα εκδόσεως της Τράπεζας αλλά δεν έχουν κωδικούς e-banking για το πώς μπορούν να τους αποκτήσουν χωρίς να πάνε σε κατάστημα. Και σε άλλους 100.000 πελάτες της, που δεν διαθέτουν κάρτα, η τράπεζα θα στείλει τις αμέσως επόμενες μέρες χωρίς χρέωση στο σπίτι τους, με κούριερ, κάρτες, ώστε με αυτές να μπορούν να προχωρήσουν αμέσως στην έκδοση κωδικών για ηλεκτρονικές συναλλαγές.

Για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ειδικότερα, που πλήττονται ιδιαίτερα από την πανδημία, η τράπεζα παρέχει την υποδομή v-banking και δίνει τη δυνατότητα εκτέλεσης σχεδόν του συνόλου των συναλλαγών της τραπεζικής επιχειρήσεων μέσω της οθόνης του ηλεκτρονικού υπολογιστή σε συνεργασία με το στέλεχος της τράπεζας που χειρίζεται τον αντίστοιχο λογαριασμό. Με στόχο μάλιστα να αξιοποιήσει στο έπακρο την ευελιξία αυτή,  από σήμερα κιόλας θα υπάρχουν 1.000 θέσεις v-banking διαθέσιμες για την εξυπηρέτηση των πελατών της Eurobank.

“Η πανδημική κρίση βρίσκει την Τράπεζα σε ισχυρή θέση. Έχουμε επαρκή ρευστότητα για να στηρίξουμε τους πελάτες μας και είναι βέβαιο ότι και το κράτος και οι ευρωπαϊκές αρχές θα λάβουν μέτρα αντίστοιχα προς το μέτρο του προβλήματος. Έχουμε ισχυρή κεφαλαιακή βάση και έχουμε πρακτικά ολοκληρώσει την εξυγίανση του ισολογισμού μας. Για το άμεσο μέλλον, ο αντίκτυπος από την πρόσφατη πανδημία του κορωνοϊού δεν μπορεί να εκτιμηθεί με ακρίβεια. Το πλήγμα στην οικονομία θα είναι μεγάλο, αλλά η βασική μας εκτίμηση παραμένει ότι η αρνητική επίδραση θα έχει προσωρινό χαρακτήρα” σημειώνει ο κ. Καραβίας και καταλήγει:

“Σε κάθε περίπτωση, η Eurobank και το τραπεζικό σύστημα θα έχουν κεντρικό ρόλο στη φάση της ανόρθωσης, που ελπίζουμε να έρθει το συντομότερο”.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.