Generali: Η τεχνολογία μετατρέπει την ασφάλιση σε καθημερινή αξία

Η αξιοποίηση της τεχνολογίας σε έναν κλάδο όπως η ασφάλιση, που στη συνείδηση του κόσμου συνδεόταν μέχρι χθες με πολύπλοκες διαδικασίες, γεννά μία μοναδική ευκαιρία για εταιρείες και επαγγελματίες ασφαλιστές: αυτή της δημιουργίας μίας νέας, πιο ουσιαστικής σχέσης με τον τελικό πελάτη.

Η νέα γενιά πελατών- χάρη στην υψηλή εξοικείωση με την τεχνολογία- έχει διαφορετικές, αυξημένες απαιτήσεις. Επιθυμούν εξυπηρέτηση 24/7 και πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας. Επιπλέον, αποζητούν προσωποποιημένες, ευέλικτες λύσεις που απαντούν στις δικές τους ανάγκες. Η προστασία της υγείας για αυτούς συνδέεται με την πρόληψη κι όχι απλώς με την αντιμετώπιση κάποιας ασθένειας. Χρησιμοποιούν την ψηφιακή τεχνολογία ως μέσο για την υιοθέτηση ενός πιο υγιεινού τρόπου ζωής – ως εργαλείο για τη σταθερή, μετρήσιμη και ελεγχόμενη παρακολούθηση της υγείας τους.

«Μελετώντας τις καταναλωτικές τάσεις αλλά και την τεχνολογία αιχμής, η Generali έχει επενδύσει εδώ και αρκετά χρόνια στον ψηφιακό της μετασχηματισμό, ψηφιοποιώντας μια σειρά από τις διαδικασίες της και παρέχοντας ψηφιακά εργαλεία, πλατφόρμες και λύσεις που αλλάζουν όσα ξέραμε για την ασφάλιση», σημειώνει η Μαρία Λαμπροπούλου, Διευθύντρια Marketing και Επικοινωνίας της Generali, συμπληρώνοντας ότι οι δυνατότητες της τεχνολογικής διείσδυσης σε παραδοσιακά μοντέλα ασφάλισης κινούνται σε τρεις άξονες:

Ταχύτητα εξυπηρέτησης χωρίς γραφειοκρατία

Στόχος μας είναι να παρέχουμε ψηφιακά εργαλεία και εφαρμογές (apps), τόσο για τους συνεργάτες μας ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, όσο και για τους πελάτες μας, με σκοπό να επιταχύνουν και να διευκολύνουν τις διαδικασίες εξυπηρέτησης των αιτημάτων τους, σε όλα τα στάδια της ασφαλιστικής τους διαδρομής.

Εξίσου σημαντικός παράγοντας για εμάς είναι και η συνεχόμενη ενίσχυση της «ορατότητας» του ασφαλιστή – ο ρόλος του οποίου παραμένει καίριος σε αυτή τη σχέση. Μέσω της ψηφιακή πύλης εξυπηρέτησης My Generali, ο ασφαλισμένος θα μπορεί να βλέπει
το ψηφιακό προφίλ του ασφαλιστή του, τα στοιχεία επικοινωνίας του και τα social κανάλια που διαθέτει, ώστε να μπορεί να επικοινωνεί μαζί του με ένα απλό κλικ, απευθείας από το κινητό του, όπως ακριβώς βρίσκει καθημερινά δεκάδες επιχειρήσεις και υπηρεσίες στο διαδίκτυο.

Επίσης, σε μια προσπάθεια μείωσης χρονοβόρων διαδικασιών και ουσιαστικής αναβάθμισης της εμπειρίας εξυπηρέτησης του πελάτη, η Generali, πρώτη στην ελληνική αγορά, σύστησε την ηλεκτρονική, αυτοματοποιημένη υπογραφή, e-sign, η οποία προσφέρει τη δυνατότητα στον πελάτη και τον ασφαλιστικό σύμβουλο να δίνουν τη συγκατάθεσή τους σε ψηφιακά έγγραφα, με το πάτημα ενός κουμπιού και μάλιστα με πλήρη ασφάλεια.

Συνδυαστικά με τη δυνατότητα ψηφιακής προσφοράς, έκδοσης και αποστολής του τελικού ασφαλιστηρίου – συνιστούν μία πλήρως ψηφιοποιημένη, ενοποιημένη, paperless διαδικασία ασφάλισης, που αφήνει χώρο για ουσιαστική συμβουλευτική και επικοινωνία.

Η τηλεματική ως σύμβουλος ασφάλειας και προστασίας

Ακολουθώντας τις τάσεις της τεχνολογίας και τις απεριόριστες δυνατότητες που προσφέρει, η Generali επενδύει σε νέες λογικές, όπως η τηλεματική (telematics). Θέλουμε η ασφάλιση, από υπόσχεση για κάλυψη έναντι ενός μελλοντικού κινδύνου, να λειτουργεί ως μέσο για βελτίωση της καθημερινότητας των πελατών μας.

Μέσω των καινοτόμων ψηφιακών εργαλείων και στοχευμένων apps, ο πελάτης μπορεί να ενημερώνεται και να λαμβάνει συμβουλές για τη διατήρηση της καλής του υγείας, και να παρακολουθεί καθημερινά την πορεία της. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το My Health IQ, η έξυπνη εφαρμογή υγείας της Generali, η οποία βοηθά τον χρήστη να υιοθετήσει έναν υγιεινό τρόπο ζωής με επιστημονικά κατοχυρωμένο τρόπο. Με τη βοήθεια ενός ψηφιακού coach, λαμβάνει εξατομικευμένες συμβουλές σύμφωνα με τον τρόπο ζωής του και κινητοποιείται για να συμμετέχει σε δράσεις και να θέτει στόχους για μια καλύτερη ποιότητα ζωής, βελτιώνοντας το σκορ της φυσικής και πνευματικής του υγείας.

Υπηρεσίες πέρα από την ασφάλιση…

Στην Generali, προκειμένου να διευκολύνουμε την πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας, αναπτύσσουμε ψηφιακά εργαλεία και δημιουργούμε συνέργειες με παρόχους τηλεϊατρικής, προσφέροντας τη δυνατότητα τηλεσυνεδρίων και online συμβουλευτικής. Ενδεικτικό παράδειγμα η εφαρμογή My e-doctor, της Generali. Mέσω αυτής, ο ασφαλισμένος μπορεί να πραγματοποιήσει επείγουσα βιντεοκλήση για να συνομιλήσει με γιατρό ή να κλείσει ψηφιακά το τηλεραντεβού του με την ιατρική ειδικότητα της επιλογής του, ανάλογα με τις ανάγκες υγείας του.

Επίσης, σε συνεργασία με εξειδικευμένους παρόχους, έχουμε τη δυνατότητα να αναβαθμίσουμε περαιτέρω το ασφαλιστικό προϊόν, προσφέροντας υπηρεσίες που κινούνται «πέραν» της παραδοσιακής ασφάλισης. Ενδεικτικά αναφέρουμε τη συνεργασία μας με την melapus, μέσω της οποίας απολαμβάνουν οι πελάτες μας προνομιακή πρόσβαση για συνεδρίες με εξειδικευμένους επαγγελματίες ψυχικής υγείας, και την Affidea με αντίστοιχη πρόσβαση σε διατροφολογική συμβουλευτική. Επιπλέον, σε συνεργασία με την Holmes Place έχουμε σχεδιάσει την καινοτόμο ψηφιακή πλατφόρμα σωματικής και πνευματικής υγείας My e-Gym, μέσω της οποίας προσφέρονται δεκάδες προγράμματα εκγύμνασης για κάθε επίπεδο και ηλικία, υπό την καθοδήγηση των εξειδικευμένων Trainers της Holmes Place.  Το αποκλειστικό περιεχόμενο είναι διαθέσιμο από όπου κι αν βρίσκονται οι χρήστες, ακόμη και μέσα από την οθόνη του κινητού τους.

«Είναι δεδομένο ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός στον κλάδο ασφάλισης ήρθε για να μείνει. Η τεχνολογία ωστόσο δεν υποκαθιστά την ανθρωποκεντρική συμβουλευτική, αλλά την αναβαθμίζει. Στην Generali έχουμε σχεδιάσει ένα ολιστικό μοντέλο λειτουργίας, στο επίκεντρο του οποίου βρίσκονται οι πελάτες και οι συνεργάτες μας. Το “Generali Caring Insurance Ecosystem” αποτελεί ένα μοντέλο ασφάλισης 360°, όπου ασφαλιστικά προγράμματα, έξυπνα online εργαλεία εξυπηρέτησης, ψηφιακές εφαρμογές και υπηρεσίες πρόληψης και ευ ζην, αλληλοεπιδρούν με στόχο να παρέχουμε τη βέλτιστη εμπειρία ασφάλισης», τονίζει η κα Λαμπροπούλου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ