HORECA 2022: Όλα όσα είδαμε στη μεγαλύτερη και πιο εντυπωσιακή έκθεση της χρονιάς!

Το emeaGr βρέθηκε σε αυτή την τεράστια φανταστική έκθεση μελετώντας τους εκθέτες και τα προϊόντα τους, μιλώντας με πωλητές και εταιρίες όλων των κλάδων που πρωταγωνίστησαν στη φετινή έκθεση και δοκιμάζοντας ενδιαφέρουσες γεύσεις και εμπειρίες.

Δυναμική επιστροφή σε ένα covid-free περιβάλλον πραγματοποίησε η HORECA, η έκθεση που άλλαξε τα δεδομένα για τα ξενοδοχεία και τη μαζική εστίαση στη χώρα μας, με περισσότερους από 500 εκθέτες, για άλλη μια χρονιά, από τις 11 μέχρι τις 14 Φεβρουαρίου.  Όπως τόνισαν οι διοργανωτές, η φετινή έκθεση σηματοδότησε το εφαλτήριο για την ανάκαμψη του κλάδου της Φιλοξενίας, ενώ ταυτόχρονα αποτέλεσε ένα κέντρο επενδυτικών επιλογών, αλλά και τον πυρήνα των εξελίξεων για τους κλάδους των ξενοδοχείων, της καφεστίασης και της μαζικής εστίασης.

Η πραγματοποίηση της έκθεσης σε ασφαλείς covid free συνθήκες, δημιούργησε τις προϋποθέσεις για την προσέλευση μεγάλου αριθμού ποιοτικών επισκεπτών, καθιστώντας και πάλι τη HORECA το μεγαλύτερο εκθεσιακό event στην Ελλάδα και κομβικό σημείο συνάντησης για όλους τους επαγγελματίες επισκέπτες με τις κορυφαίες προμηθευτικές επιχειρήσεις του κλάδου.

Στην έκθεση αναδείχθηκαν οι βασικοί πυλώνες πάνω στους οποίους θα στηριχθεί ο νέος κύκλος ανάπτυξης για τον κλάδο μετά από μία μακρά περίοδο δυσκολιών και κλυδωνισμών, συγκεντρώνοντας όλες τις επιχειρηματικές δυνάμεις του κλάδου της φιλοξενίας στην χώρα μας και σύμφωνα με εκτιμήσεις ο αριθμός των επισκεπτών φάνηκε ιδιαίτερα μεγάλο, όπως και το ενδιαφέρον τους για τα νέες προϊόντα και τις επιχειρήσεις.

Σύμφωνα με επαγγελματίες του κλάδου που επικοινώνησε το emeaGr με αφορμή το come back της έκθεσης, οι κλάδοι που εκπροσωπήθηκαν στην έκθεση «βρίσκονται σε ένα κομβικό χρονικό σημείο καθώς μετά δύο χρόνια πανδημίας, σε συνδυασμό με τις επαναστατικές εξελίξεις στον τομέα της τεχνολογίας, καθιστούν την πραγματοποίηση επενδύσεων για βελτίωση των υποδομών και των υπηρεσιών των επιχειρήσεων must».

Η νέα πραγματικότητα απαιτεί ριζικές αλλαγές στον τρόπο διαχείρισης και λειτουργίας τόσο των ξενοδοχείων, όσο και των επιχειρήσεων μαζικής εστίασης και καφεστίασης και για αυτό οι επιχειρηματίες των κλάδων αυτών έπρεπε να ενημερωθούν και να  «εισάγουν» τις υποδομές και τις υπηρεσίες τους, σε μία νέα εξελιγμένη digital και safe εποχή, ανέφεραν και οι διοργανωτές της έκθεσης.

Το τετραήμερο αυτό, οι επαγγελματίες των ξενοδοχείων, της μαζικής εστίασης και της καφεστίασης ήρθαν σε επαφή με ολόκληρη την προμηθευτική αλυσίδα (foodservice, καφές και ροφήματα, αλκοολούχα και μη ποτά, τρόφιμα και σνακ), κορυφαίες επιχειρήσεις με ξενοδοχειακό και εστιατορικό εξοπλισμό, τεχνολογικές λύσεις και διαδικτυακές υπηρεσίες, καθώς και εταιρείες που ειδικεύονται στην κατασκευή, την ανακαίνιση και την εξοικονόμηση ενέργειας.

Τεράστια η ποικιλία εκθετών και επισκεπτών

Το emeaGr βρέθηκε σε αυτή την τεράστια φανταστική έκθεση μελετώντας τους εκθέτες και τα προϊόντα τους, μιλώντας με πωλητές και εταιρίες όλων των κλάδων που πρωταγωνίστησαν στην φετινή έκθεση. Ο κόσμος πολύς, με έναν τεράστιο ενθουσιασμό και όρεξη για νέες επενδυτικές ευκαιρίες, νέα επιχειρηματικά σχέδια και νέες επιχειρηματικές…γνωριμίες. 

Οι βασικές κατηγορίες εκθεμάτων που είδαμε ήταν η επίπλωση ξενοδοχείων – καθιστικά, η κατασκευή και ανακαίνιση ξενοδοχείων, ο εξοπλισμός κουζίνας – μηχανήματα, ο επιτραπέζιος εξοπλισμός, ο εξοπλισμός καταστημάτων, οι γενικές τροφοδοσίες, οι καφέδες και τα ροφήματα, οι μπύρες, τα ποτά, τα νερά και τα αναψυκτικά, η πληροφορική, τα υλικά συσκευασίας – αναλώσιμα και τα συστήματα καθαρισμού

Παράλληλα η ποικιλία των επισκεπτών ήταν τεράστια, με ξενοδοχεία, μπαρ, αλυσίδες εστίασης, εστιατόρια, ψητοπωλεία, εμπόριο εξοπλισμού, οργανωμένη λιανική, βιοτεχνίες, εργαστήρια και άλλα. 

Την τιμητική τους είχαν και οι έξυπνες εφαρμογές προκειμένου οι μονάδες φιλοξενίας και εστίασης να εναρμονίζονται με τους κανόνες υγιεινής και ασφάλειας που απαιτεί η νέα πραγματικότητα. Πραγματοποιήθηκαν, παράλληλα, special events που θα είναι ακόμα πιο ενδιαφέροντα και εποικοδομητικά, καθώς η νέα κανονικότητα ανοίγει περισσότερα θέματα προς μελέτη, συζήτηση και παρουσίαση.

Οι νέες καταναλωτικές τάσεις

Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα συμβάντα στη μεγάλη αυτή έκθεση της χρονιάς ήταν η έρευνα που παρουσίασε η Coca Cola 3E, με τον Γιάννη Βίδρα, HoReCa Acceleration Lead και την Κατερίνα Φιλιππίδου, Head Of Strategy MSPS.

Γιάννης Βίδρας, HoReCa Acceleration Lead

Στο πλαίσιο της έκθεσης παρουσιάστηκε η μεγαλύτερη και πιο περιεκτική έρευνα για τη νέα εποχή του κλάδου HoReCa. Πλέον, όπως τόνισαν τα μέλη της παρουσίασης της έκθεσης, μιλάμε για μια τελείως διαφορετική εποχή όσον αφορά στην κατανάλωση, στην διασκέδαση, στην ψυχαγωγία και στον τρόπο ζωής γενικότερα, κάτι που οι επιχειρήσεις βλέπουν και οφείλουν, πια, να φέρονται ανάλογα.

Συγκεκριμένα, το emeaGr, παρακολούθησε την εξαιρετικά αυτή έρευνα και τα συμπεράσματα εντυπωσιάζουν. Ο κόσμος, πλέον, διασκεδάζει στο σπίτι του θέτοντας τους δικούς τους όρους και κανόνες στο φαγητό που θα καταναλώσει, στο ποτό, στα άτομα που θα καλέσει, ενώ προτιμά να βγαίνει για χαλαρό ποτό μετά το γραφείο μέχρι τις 10 το βράδυ! 

Παράλληλα, έχουν αναδειχτεί τα τοπικά εστιατόρια, ο βιγκανισμός, η υγιεινή διατροφή, η χαμηλή κατανάλωση αλκοόλ και η βιωσιμότητα.

Από την άλλη πλευρά, στο… peak τους είναι και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τον κόσμο να τα εμπιστεύεται σε μεγάλο βαθμό για την επιλογή εστιατορίου – μαγαζιού, μέσα από δημοσιεύσεις και μηνύματα.

Δοκιμάσαμε τα πάντα.. 

Φυσικά, από την όμορφη επίσκεψη δεν θα μπορούσε να λείπει και η δοκιμή φαγητού, γλυκών και ποτών. Είχαμε την ευκαιρία να γευτούμε εξαιρετικής ποιότητας φαγητό αλλά και ιδιαίτερα ποτά, μπύρες και συνοδευτικά. 

Οι εκθέτες ήταν εξαιρετικά πρόθυμοι να μοιραστούν τις ιδέες πίσω από τα προϊόντα τους, δίνοντας στον κόσμο να δοκιμάσει νέες γευστικές εμπειρίες. Φαγητά, ποτά, αναψυκτικά, νερά, καφέδες δοκίμαζαν όχι μόνο οι εκθέτες μεταξύ τους, αλλά και οι διάφοροι επισκέπτες που είχαν μαγαζιά εστίασης και έδειξαν ενδιαφέρον για προμήθεια νέων προϊόντων.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτέλεσε η Βίκος, όπου παρουσίασε τις ολοκληρωμένες προϊοντικές της προτάσεις σε νερό και αναψυκτικά, που καλύπτουν όλο το εύρος των αναγκών των επαγγελματιών της καφεστίασης και των ξενοδοχείων, με κορυφαία ποιότητα και αξιοπιστία.

Δοκιμάσαμε τα προϊόντα της σε συνδυασμό με ρούμι και τζιν και η γεύση ήταν απλά…καταπληκτική!

Βίκος

Η δυναμική της παρουσία στη Horeca, έρχεται μάλιστα μετά την ανακοίνωση της εταιρείας για ένα νέο εργοστάσιο παραγωγής και εμφιάλωσης στο πλαίσιο της συνολικής αναπτυξιακής στρατηγικής της εταιρείας που την έχουν καταστήσει κορυφαία σε δυναμική και επιδόσεις.

Τέλος, η δυναμική αυτή παρουσία εκθετών και εταιριών στη χώρα μας, μέσα από αυτή την εξαιρετικά επιτυχημένη και σημαντική έκθεση, δείχνει τις νέες επενδυτικές ευκαιρίες που επικρατούν και αναδύονται συνεχώς, καθώς και τις σπουδαίες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται και ξεχωρίζουν στη χώρα μας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ