JYSK: Πάνω από 70 καταστήματα σκοπεύει να ανοίξει στην Ελλάδα-Ανακαινίζει τα παλιά

Το νέο concept προάγει το «hygge», τη δανέζικη στάση ζωής για ευεξία και εσωτερική γαλήνη.

Με ταχείς ρυθμούς η ανάπτυξη της σκανδιναβικής αλυσίδας με είδη σπιτιού, JYSK, η οποία αριθμεί 47 καταστήματα στη χώρα μας. Προβλέπεται η δημιουργία πανελλαδικού δικτύου με πάνω από 70 καταστήματα. Όλα τα καταστήματα που άνοιξε στην ελληνική αγορά πριν το 2018, σκοπεύει να ανακαινίσει με νέο concept.

Η αρχή για τις ανακαινίσεις για την JYSK Ελλάδας γίνεται από το πρώτο της κατάστημα, στην οδό Κουρτίδου 41 στα Πατήσια. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου στις 9 το πρωί το κατάστημα JYSK Πατησίων θα ανοίξει τις πόρτες του πλήρως ανανεωμένο, διαθέτοντας πλέον καλύτερο φωτισμό και δάπεδα σε ξύλινη εμφάνιση, στοιχεία που παρέχουν μια άνετη και χαλαρή ατμόσφαιρα αγορών.

Το νέο concept καταστημάτων δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της JYSK να απολαύσουν ένα πιο μοντέρνο κατάστημα που προσφέρει ακόμα περισσότερη έμπνευση για την διακόσμηση των εσωτερικών χώρων. Η περιήγηση στους διαδρόμους γίνεται πιο άνετη και αναδεικνύεται με τον καλύτερο τρόπο η μεγάλη ποικιλία σε κρεβάτια, έπιπλα, είδη διακόσμησης εσωτερικών χώρων και άλλων ειδών που προάγουν το «hygge», τη δανέζικη στάση ζωής για ευεξία και εσωτερική γαλήνη.

Ο Country Manager JYSK Ελλάδας, Ουγγαρίας και Αυστρίας Sandor Szimeiszter δήλωσε: «Όταν αποφασίσαμε να εισέλθουμε στην ελληνική αγορά δουλέψαμε αρχικά σε τέσσερις περιοχές και ανοίξαμε ισάριθμα καταστήματα μέσα σε λίγους μήνες, το φθινόπωρο του 2015. Το κατάστημα στα Πατήσια ήταν το πρώτο και είχαμε μεγάλες προσδοκίες. Δεν ξέραμε τι να περιμένουμε όμως το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό και πολλοί πελάτες μας επισκέφθηκαν από την πρώτη κιόλας μέρα. Με βάση την πολιτική μας ανακαινίζουμε τα καταστήματά μας κάθε 6-7 χρόνια και είναι δύσκολο να πιστέψω ότι ο χρόνος κύλησε τόσο γρήγορα από τότε και έφτασε η ώρα να ανακαινίσουμε αυτό το κατάστημα.

Στην Ελλάδα είναι δύσκολο να βρεις ιδανικά σημεία για τα καταστήματα μας και αντιμετωπίσαμε δυσκολίες και για το συγκεκριμένο κατάστημα όμως ανταποκρίθηκε καλά, είχε καλή απόδοση και εξυπηρέτησε πολλούς πελάτες μας. Η ανακαίνιση γίνεται με βάση το νέο μας concept που το ονομάζουμε 3.0. Επενδύουμε πολύ και δίνουμε έμφαση στο δίκτυο των καταστημάτων μας έχοντας πάντα ως στόχο να κάνουμε την αγοραστική εμπειρία των πελατών μας καλύτερη. Το νέο concept πετυχαίνει αυτό το σκοπό επιτρέποντάς μας ταυτόχρονα να αναδείξουμε την γκάμα των προϊόντων μας με καλύτερο τρόπο. Θα θέλαμε να δούμε το κατάστημα των Πατησίων να τυγχάνει μιας ακόμα πιο εντυπωσιακής ανανέωσης σε περίπου 6 χρόνια από τώρα».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ