Η Generation Y δημιούργησε τη νέα ψηφιακή εταιρική εικόνα του Maestral Resort & Casino

Εντυπωσιακά ήταν τα αποτελέσματα της ψηφιακής στρατηγικής προβολής του φημισμένου τουριστικού συγκροτήματος, που είχε στόχο 17 διαφορετικές χώρες.

Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο ολιστικός ψηφιακός μετασχηματισμός της εταιρικής εικόνας του φημισμένου Maestral Resort & Casino στο Μαυροβούνιο από την Generation Y, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση του φημισμένου τουριστικού συγκροτήματος. 

Η συμφωνία των δύο πλευρών περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τον σχεδιασμό και την κατασκευή του νέου ιστοτόπου του, βασισμένο σε ιδιαίτερο concept, το νέο εταιρικό του βίντεο και τον σχεδιασμό και την εφαρμογή στρατηγικής της ψηφιακής του προώθησης

Τον Φεβρουάριο η διοίκηση του Maestral Resort & Casino, το οποίο θεωρείται ως ένα από τα πιο εμβληματικά πολυτελή ξενοδοχεία και καζίνο στη Μεσόγειο, αποφάσισε να προχωρήσει σε πλήρη ψηφιακό μετασχηματισμό με στόχο την ανανέωση και την ενίσχυση της διαδικτυακής του παρουσίας στον ιδιαίτερα ανταγωνιστικό διεθνή κλάδο φιλοξενίας.

Η Generation Y υλοποίησε την υπερσύγχρονη ψηφιακή τοποθέτηση του Maestral Resort & Casino,  χρησιμοποιώντας τις τελευταίες τεχνολογίες σε UI/UX, digital strategy καθώς και στη δημιουργία υψηλής αισθητικής εταιρικού video. Η ψηφιακή στρατηγική ήταν μάλιστα προσαρμοσμένη στις ανάγκες και τις απαιτήσεις 17 αγορών που αποτελούσαν τις χώρες-στόχους της διοίκηση του Maestral Resort & Casino.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο ψηφιακός μετασχηματισμός της εταιρικής εικόνας του Maestral Resort & Casino και η ψηφιακή στρατηγική της Generation Y είχε ως αποτέλεσμα το ξενοδοχείο (με τα 200 πολυτελή δωμάτια και τα 7 εστιατόρια) να έχει σε όλη τη διάρκεια του φετινού καλοκαιριού πληρότητα 100% (fully booked) παρά τις επιπτώσεις της πανδημίας στον ευρωπαϊκό τουρισμό. 

«Εν μέσω των πρόσφατων σοβαρών κλυδωνισμών του παγκόσμιου επιχειρείν, στο Maestral Resort & Casino πήραμε την απόφαση να αναδιαρθρώσουμε τη συνολική ψηφιακή στρατηγική μας. Σ’ αυτό το πλαίσιο, αναζητήσαμε έναν συνεργάτη που θα μπορεί να υποστηρίξει αυτή τη στροφή μας και να μας βοηθήσει να γίνουμε πιο ευέλικτοι και προσανατολισμένοι στις σωστές στρατηγικές μάρκετινγκ. Η Generation Y μας έπεισε ότι είναι ο κατάλληλος συνεργάτης για να υλοποιήσει και να θέσει σε δράση μια νέα προσέγγιση για την εξυπηρέτηση των στόχων μας. Η κατανόηση των αναγκών μας, η προσοχή στη λεπτομέρεια και ο υψηλός βαθμός επαγγελματισμού εγγυώνται την επιτυχή έκβαση της συνεργασίας μας» δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής του Maestral, Χρήστος Τσεμπεράς, επιβεβαιώνοντας την ικανοποίηση της διοίκησης για την επιτυχημένη συνεργασία με την Generation Y.

Όπως αναφέρουν ρεπορτάζ και δημοσιεύματα στο Μαυροβούνιο, αυτήν την περίοδο σχεδιάζεται η στρατηγική επικοινωνίας για τη χειμερινή σεζόν από την Generation Y, με βάση το επιχειρηματικό πλάνο του Maestral Resort & Casino, που συνδυάζει τις αποδράσεις των διακοπών, τη χαλάρωση, τη διασκέδαση, το παιχνίδι, τη συγκίνηση και τα επαγγελματικά ταξίδια. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ