Η Nobacco στηρίζει τις δράσεις της “Σχεδίας” και της “Κιβωτού του Κόσμου”

Με κεντρικό σύνθημα “Τα φετινά Χριστούγεννα βοηθάμε διπλά” η Nobacco θα προσφέρει μέρος των κερδών της για την οικονομική υποστήριξη του φιλανθρωπικού έργου που προσφέρουν το περιοδικό “Σχεδία” και η “Κιβωτός του Κόσμου”

Ενόψει των γιορτινών ημερών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς η Nobacco καλεί τους πελάτες της να συμπράξουν στην πρωτοβουλία στήριξης του φιλανθρωπικού σωματείου “Κιβωτός του Κόσμου” και του περιοδικού “Σχεδία”.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η Nobacco για 4η χρονιά θα δωρίσει 1 ευρώ για κάθε συσκευή που αγοράζεται στο δίκτυο καταστημάτων της από τις 14 Δεκεμβρίου έως τις 7 Ιανουαρίου. Την ίδια στιγμή, οι πελάτες της Nobacco που πραγματοποιούν αγορές μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος θα μπορούν να συνεισφέρουν επιπλέον 1 ευρώ στα δύο σωματεία που στηρίζουν τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες.

Η “Κιβωτός του Κόσμου” είναι Εθελοντικός Μη Κερδοσκοπικός Οργανισμός που από το 1998 δραστηριοποιείται και απευθύνεται πρώτα και κύρια στα μικρά απροστάτευτα παιδιά τόσο από μονογονεϊκές οικογένειες όσο και χωρίς γονείς, που βιώνουν δύσκολες συνθήκες, παραμέληση, εγκατάλειψη και απουσία ιατρικής φροντίδας.

Η “Σχεδία” είναι το μοναδικό ελληνικό περιοδικό δρόμου το οποίο, όπως και όλα τα αντίστοιχα διεθνή, πωλείται αποκλειστικά και μόνο στους δρόμους της πόλης από διαπιστευμένους πωλητές οι οποίοι αποδεδειγμένα ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας, μεταξύ αυτών άστεγοι και άνεργοι.

«Και φέτος, όπως όλα τα τελευταία χρόνια, είμαστε δίπλα στη συγκινητική προσπάθεια του πατέρα – Αντωνίου και των λοιπών ανθρώπων της “Κιβωτού του Κόσμου” που για περισσότερες από δύο δεκαετίες προσφέρουν στοργή και ελπίδα σε εκατοντάδες παιδιά.

Είμαστε κοντά και στους πωλητές της «σχεδίας» γιατί οι ειδικές συνθήκες της φετινής χρονιάς έχουν προσθέσει ένα ακόμα εμπόδιο στον αγώνα που δίνουν με αξιοπρέπεια ώστε να εξασφαλίσουν τα στοιχειώδη για την επιβίωσή τους. Σε μια χρονιά που μάλλον θα θέλαμε να ξεχάσουμε, αξίζει να θυμόμαστε ότι κάποιες μικρές πράξεις εξακολουθούν να έχουν μεγάλη αξία και ότι μπορούμε, με έναν διαφορετικό τρόπο, να αγκαλιάσουμε κάποιους από τους πολλούς εκεί έξω που μας χρειάζονται», δήλωσε η Αρετή Δελή, CSR Officer της Nobacco και επικεφαλής της καμπάνιας «Ας κάνουμε κάτι σπουδαίο μαζί!».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ