emea business monitor

Ο “Γαλαξίας” εξαγοράζει την βορειοελλαδίτικη αλυσίδα σούπερ μάρκετ OLLA

Πρόκειται για έξι καταστήματα με τζίρο μεταξύ 13-15 εκατ. ευρώ και 90 εργαζομένους.

Στην εξαγορά των 6 καταστημάτων της Βορειοελλαδίτικης αλυσίδας Σούπερ Μάρκετ OLLA, τα οποία βρίσκονται σε Ιωάννινα και Θεσσαλονίκη, συγκεκριμένα σε Καλαμαριά, Σταυρούπολη, Τούμπα και Χαριλάου, προχώρησαν τα σούπερ μάρκετ Γαλαξίας. Πρόκειται για καταστήματα με τζίρο μεταξύ 13-15 εκατ. ευρώ και 90 εργαζομένους.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η εξαγορά εν μέσω lock down, θα ενδυναμώσει την παρουσία του ΓΑΛΑΞΙΑ στη Θεσσαλονίκη, η οποία είναι η 2η μεγαλύτερη αγορά της χώρας. Τα καταστήματα της OLLA θα ενταχθούν σταδιακά στο δίκτυο του ΓΑΛΑΞΙΑ, αρχίζοντας από την Δευτέρα 9/11 με πρώτο το κατάστημα της Καλαμαριάς.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος Παναγιώτης Πουρσανίδης, δήλωσε σχετικά: «Η ΠΕΝΤΕ Α.Ε. αναπτύσσεται με ιδιαίτερα υψηλούς ρυθμούς και αναζητά ευκαιρίες στην περιφέρεια της Ελλάδας για εξαγορές και συνέργειες. Η επιδίωξή μας είναι να επενδύσουμε σε μία εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο των σούπερ μάρκετ, διαθέτοντας καλά δίκτυα πώλησης, είναι υγιής και διαθέτει ένα πιστό καταναλωτικό κοινό. Με την κίνηση αυτή όχι μόνο θα καταφέρουμε να διευρύνουμε το δίκτυο μας, αλλά παράλληλα θα ενισχύσουμε τη θέση μας στην ελληνική αγορά των σούπερ μάρκετ.»

Σημειώνεται ότι το 2020 αποτελεί χρονιά επενδύσεων για τα σούπερ μάρκετ Γαλαξίας, με την εταιρεία να ανακοινώνει από τις αρχές του έτους νέες υπηρεσίες αλλά και πρωτοβουλίες για την ανάπτυξη της, παρά την πανδημία. Τον Ιούνιο, η ΠΕΝΤΕ Α.Ε. – ΓΑΛΑΞΙΑΣ ανακοίνωσε τη δημιουργία της delivery υπηρεσίας, με τις παραγγελίες να γίνονται τηλεφωνικά, τη σταδιακή ανακαίνιση του συνόλου του δικτύου της και τέλος την εγκατάσταση έξι βασικών πυλώνων τροφίμων, όπως ζεστή γωνιά, βιολογικά φρούτα και λαχανικά, φρέσκα ψάρια, φρέσκα σαλατικά, κοτόπουλα καθώς και έτοιμα γεύματα. Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ένα πλάνο επέκτασης, με νέα καταστήματα έως το τέλος του 2020, ενώ νωρίτερα είχε εισάγει στο δίκτυό της καινοτομίες όπως η προσωποποιημένη κάρτα πιστότητας, που στηρίζεται στην χρήση της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) με εξατομικευμένες προσφορές.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.