Qivos: Πτώση 20% σημειώνει ο τζίρος των καταστημάτων από τον Ιούνιο

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Qivos η μείωση στον κύκλο εργασιών των καταστημάτων εντός εμπορικών κέντρων φτάνει έως και το 84%

Σύμφωνα με στοιχεία της Qivos, η οποία διαχειρίζεται για λογαριασμό των επιχειρήσεων-πελατών της περισσότερα από 6 εκατομμύρια προφίλ καταναλωτών, από τον Ιούνιο και μετά η αγορά κινείται μεσοσταθμικά στο -20%.

Υπάρχουν τομείς που έχουν μικρότερες απώλειες, όπως για παράδειγμα τα είδη αθλητισμού και σπιτιού, αλλά και τα καλλυντικά. Ένα άλλο στοιχείο που προκύπτει είναι ότι τα κεντρικά καταστήματα δέχονται μεγαλύτερη πίεση, σε σύγκριση με τα περιφερειακά. Οι καταναλωτές αποφεύγουν το κέντρο της Αθήνας και των άλλων μεγάλων πόλεων, ενώ σημαντικό ρόλο στην τάση αυτή έχει και το γεγονός της απουσίας τουριστών. Αξιοσημείωτη είναι η πτώση των καταστημάτων που βρίσκονται εντός των μεγάλων εμπορικών κέντρων, από -50% έως και -84%. Ό,τι παρατηρείται στην Ελλάδα ισχύει και στις άλλες χώρες δραστηριοποίησης της Qivos (επτά σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή), από τις οποίες προέρχεται το 35% του τζίρου της.

Tο σύνολο των συναλλαγών, που έχουν καταγραφεί έως σήμερα, από τις εταιρίες με τις οποίες συνεργάζεται η Qivos, για τη δημιουργία προγραμμάτων αφοσίωσης, ανέρχονται σε 94 εκατομμύρια και ο συνολικός τζίρος σε 18 δισ. ευρώ. Επιπλέον, έχουν πραγματοποιηθεί συνολικά 25.000 προωθητικές ενέργειες σε διάφορα κανάλια (SMS, email, Viber, SM κτλ), με 230 εκατομμύρια παραλήπτες.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ