Nobacco: Νέα υπηρεσία για παράδοση online αγορών σε δύο ώρες

Η υπηρεσία ταχείας παράδοσης παρέχεται για όλα τα προϊόντα της εταιρείας και για παραγγελίες που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος όλο το 24ώρο

Παράδοση έως 2 ώρες μετά την online παραγγελία προσφέρει στους πελάτες της η Nobacco. Σύμφωνα με την εταιρεία, η υπηρεσία “Speedy Nobacco” έρχεται σε συνέχεια της θεαματικής ανόδου των ηλεκτρονικών πωλήσεων από τον φετινό Μάρτιο με σκοπό τη διατήρηση του αυξημένου μεριδίου του e-commerce επί του κύκλου εργασιών της εταιρείας καθώς και την αναβάθμιση της εμπειρίας εξυπηρέτησης, ξεκινώντας από την ψηφιακή οθόνη και φτάνοντας στην πόρτα του καταναλωτή.

Η υπηρεσία ταχείας παράδοσης παρέχεται για όλα τα προϊόντα της εταιρείας και για παραγγελίες που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος όλο το 24ώρο ενώ οι παραδόσεις πραγματοποιούνται Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 μέχρι τις 16:00. Προς το παρόν το “Speedy Nobacco” είναι διαθέσιμο σε 40 περιοχές της Αττικής και σε 10 περιοχές της Θεσσαλονίκης, με την εταιρεία να σχεδιάζει τη σταδιακή επέκταση των περιοχών, των ημερών και των ωρών στις οποίες οι ηλεκτρονικές παραγγελίες θα παραδίδονται εντός του 2ώρου. H υπηρεσία θα προσφέρεται δωρεάν για περιορισμένο χρονικό διάστημα.

“Πιστεύουμε ότι η στροφή περισσότερων καταναλωτών στο διαδικτυακό μας κατάστημα ήλθε για να μείνει, γι’ αυτό και εμείς θέλουμε να τους ανταμείψουμε με νέες υπηρεσίες που εξελίσσουν τη συνολική εμπειρία μιας online αγοράς, από το “εκεί και τότε” στο “εδώ και τώρα”. Θέλουμε να είμαστε βέβαιοι ότι κάνουμε 100% πράξη την υπόσχεση της 2ωρης παράδοσης, γι’ αυτό και έχουμε επιλέξει προσεκτικά που και πότε παρέχουμε την υπηρεσία σε αυτή την πρώτη φάση. Με το Speedy Nobacco δρούμε φυσικά, γιατί σκεφτόμαστε ψηφιακά”, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Μάρκος Μαρκόπουλος.

Ανάπτυξη μέσα στην πανδημία

Σημειώνεται ότι το διάστημα Μάρτιος – Ιούνιος 2020 η Nobacco είδε το ποσοστό του e-commerce επί του τζίρου  να πενταπλασιάζεται, από 3% σε 15,5%, με το σχετικό ποσοστό να ανέρχεται στο 22% το δίμηνο των οριζόντιων περιοριστικών μέτρων (Μάρτιος – Απρίλιος 2020).

Το συγκεκριμένο διάστημα ο όγκος των ηλεκτρονικών πωλήσεων παρουσίασε τριψήφιο ρυθμό ανάπτυξης, στο 566%, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, ωθώντας την εταιρεία σε ταχεία εσωτερική αναδιοργάνωση προκειμένου να ανταποκριθεί με επιτυχία στην αυξημένη ζήτηση. Στελέχη της εταιρείας σημειώνουν ότι η διατήρηση σημαντικά υψηλότερων μεριδίων πωλήσεων μέσω του e- shop και μετά την επαναλειτουργία των φυσικών σημείων πώλησης δείχνει τάση παγίωσης μιας καταναλωτικής συμπεριφοράς που ενισχύθηκε κατά την περίοδο του lockdown.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ