KIKO Milano: Ποια είναι η εταιρεία που δημιουργεί “ουρές” στο The Mall Athens;
Η KIKO Milano ιδρύθηκε το 1997 και πριν λίγες ημέρες, "έφτασε" και επίσημα στην Αθήνα...
Είκοσι σχεδόν μέρες μετά το "ντεμπούτο" της εταιρείας καλλυντικών KIKO Milano στην Ελλάδα, οι ουρές έξω από το πρώτο της κατάστημα στο "The Mall Athens" καλά κρατούν.
Κάνοντας κανείς μία βόλτα στο γνωστό εμπορικό κέντρο στην Αθήνα, παρατηρεί ότι είναι ίσως το μοναδικό κατάστημα στο οποίο υπάρχει "συνωστισμός" (με τις απαραίτητες αποστάσεις), αφού πλήθος ανθρώπων σπεύδει να κάνει τις αγορές του.
Την ίδια ώρα, ένα μεγάλο μέρος των Ελλήνων συνεχίζει να αγνοεί το ποια είναι η συγκεκριμένη εταιρεία και το γιατί έχει προκαλέσει αυτόν τον "ντόρο" γύρω από το όνομά της.
Ποια είναι η KIKO Milano;
Η KIKO Milano ιδρύθηκε το 1997 στην γειτονική Ιταλία από τον Antonio Percassi και σήμερα έχει καταφέρει να είναι ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα στην ευρωπαϊκή αγορά καλλυντικών.
Η εταιρεία, η οποία εκτός από προϊόντα make up διαθέτει και σειρές προϊόντων περιποίησης προσώπου και σώματος, αυτή τη στιγμή θεωρείται η κορυφαία εταιρεία του χώρου στην Ιταλία ενώ το brand της γίνεται όλο και πιο δημοφιλές σε όλη την Ευρώπη.
Η KIKO Milano αναπτύσσεται μέσα από το δικό της δίκτυο, το οποίο σήμερα αριθμεί περίπου 900 καταστήματα σε όλον τον κόσμο. Ανάμεσα στις χώρες τις οποίες δραστηριοποιείται είναι η Γαλλία, η Ισπανία, η Τουρκία, η Μεγάλη Βρετανία, η Γερμανία, η Πορτογαλία, η Ρωσία, οι ΗΠΑ και τώρα η Ελλάδα.
Γιατί ξεχωρίζει;
Η KIKO Milano διακρίνεται για τα οικονομικά της προϊόντα, τα οποία ξεχωρίζουν στην κατηγορία τους, σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Αυτός θεωρείται ότι είναι ο βασικότερος λόγος για τον οποίο η εταιρεία έχει καταφέρει να αναπτυχθεί ταχύτατα σε όλον τον κόσμο, "κατακτώντας" κάθε αγορά στην οποία εισέρχεται.
Στην Ελλάδα, όσοι ασχολούνται με το μακιγιάζ γνώριζαν εδώ και χρόνια την επιτυχία της εταιρείας, ενώ πολλοί αναγκάζονταν να κάνουν τις αγορές τους από την εταιρεία διαδικτυακά, περιμένοντας με ανυπομονησία μια πιθανή "άφιξή" της στην Ελλάδα. Το γεγονός αυτό, μαζί με τη συνεχή διαδικτυακή προώθηση της εταιρείας από influencers και beauty bloggers, που "ανήγγειλαν" το άνοιγμα αυτό, έπαιξε σημαντικό ρόλο στην "κίνηση" που δημιουργήθηκε και συνεχίζει να δημιουργείται στο κατάστημα.