60 χρόνια P&G – 6 δεκαετίες καινοτομία
Όλα ξεκίνησαν το 1960 στο κέντρο της Αθήνας, όταν σε ένα μικρό γραφείο η εταιρεία ξεκίνησε να φέρνει στην χώρα μας 3 εμπορικά σήματα
Εδώ και 6 δεκαετίες οι ελληνικές οικογένειες απολαμβάνουν τα προϊόντα της P&G οποία κλείνει φέτος 60 χρόνια παρουσίας στα ράφια των καταστημάτων και τα σπίτια των καταναλωτών. Πίσω όμως από τα προϊόντα της P&G υπάρχουν δεκαετίες έρευνας και εξέλιξης, καθώς από το 196 οι άνθρωποι πίσω από την P&G εργάζονται για να προσφέρουν στους Έλληνες καταναλωτές υψηλής ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες.
Όλα ξεκίνησαν το 1960 στο κέντρο της Αθήνας, όταν σε ένα μικρό γραφείο η εταιρεία ξεκίνησε να φέρνει στην χώρα μας 3 εμπορικά σήματα. 60 χρόνια μετά, η εταιρεία έχει εξελιχθεί σε μια από τις μεγαλύτερες της χώρας και εκπροσωπεί πια 20 μάρκες που απευθύνονται σε όλη την οικογένεια. Μέσα από τα προϊόντα της P&G, οι καταναλωτές εκτός από μάρκες που κάνουν την καθημερινότητα τους ευκολότερη, αλλά ταυτόχρονααφήνουν πίσω τους θετικό αποτύπωμα φροντίζοντας το μέλλον και των επόμενων γενιών.
Έτσι προϊόντα όπως για παράδειγμα τοAriel & το Fairy βοηθούν τους καταναλωτές να υιοθετήσουν πιο φιλικές προς το περιβάλλον συνήθειες πλυσίματος, εξοικονομώντας ενέργεια και νερό, ενώ ταPampers στέκονται δίπλα σε όλους τους νέους γονείς και τα μωρά τους– όλα τα μωρά ακόμα και εκείνα που ήρθαν πρόωρα. Ταυτόχρονα, το H&S είναι το πρώτο σαμπουάν που απομακρύνει πλαστικά από τις παραλίες. Περισσότεροι από 1.000 εθελοντές και 100 ΜΚΟ έχουν συλλέξει πλαστικά από ευρωπαϊκές παραλίες, έτσι ώστε η P&G μαζί με εξειδικευμένους συνεργάτες να δημιουργήσουν το πρώτο ανακυκλώσιμο μπουκάλι σαμπουάν, το H&S Beach Bottle.
Στη διαδρομή αυτή, η P&G υπήρξε πάντα αναπόσπαστο κομμάτι αυτού του τόπου στον οποίο άλλωστε και δραστηριοποιείται. Δεν δίστασε να θέσει τους πόρους της εταιρίας –προϊόντα, υλικά, μέσα και τους ίδιους τους ανθρώπους της- στην υπηρεσία του κοινού καλού οποτεδήποτε παρουσιάστηκε η ανάγκη να συνεισφέρει στην τοπική κοινωνία.
Πίσω από όλα αυτά, βρίσκονται οι άνθρωποι της εταιρίας, η μεγάλη οικογένεια της P&G, που είναι το πιο πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο της. Αποτελεί προτεραιότητα να αναπτύσσει τις δυνατότητες, τις γνώσεις και τις ικανότητες των ανθρώπων της, τροφοδοτώντας με "Ελληνικό Ταλέντο" την εταιρία σε νευραλγικές θέσεις σε όλο τον κόσμο. Οι άνθρωποι της P&G είναι και θα είναι για πάντα το βασικό συστατικό της επιτυχίας της!
Καινοτομίες που έχουν "γράψει" ιστορία!
Κάθε μέρα, πολλοί καταναλωτές χρησιμοποιούν προϊόντα της P&G σε διάφορες καθημερινές στιγμές και συνήθειες, όπως το βούρτσισμα των δοντιών, η περιποίηση των μαλλιών, το πλύσιμο των πιάτων ή των ρούχων, το ξύρισμα, η φροντίδα της επιδερμίδας ή ακόμα και η αλλαγή της πάνας του μωρού και είναι βέβαιο ότι εκείνες τις στιγμές κανείς δεν σκέφτεται την επιστήμη ή την τεχνολογία πίσω από αυτά τα προϊόντα.
Στην πραγματικότητα όμως υπάρχει μια, πολλές φορές, εντυπωσιακή επιστήμη πίσω από όλα αυτά – επιστήμη που βελτιώνει τις καθημερινές στιγμές.
Υπάρχει αντίστοιχα ένας εντυπωσιακός αριθμός επιστημόνων και ειδικών, που βρίσκονται στην κορυφή των ειδικοτήτων τους και είναι αφοσιωμένοι στην κατανόηση όλων αυτών των καθημερινών στιγμών, σε κάθε κίνηση, κάθε συνήθεια και σε κάθε ηλικία, ώστε να φέρουν αυτή την επιστήμη στα σπίτια των καταναλωτών, κάθε ημέρα.
Αυτή είναι η ιστορία της P&G. Μία ιστορία καινοτομίας, από μια εταιρία η οποία ξεκίνησε με μία μπάρα σαπουνιού, ένα κουτί με κεριά και τη δέσμευση των δύο ιδρυτών της, του William Procter και James Gamble, να δημιουργούν καθημερινά προϊόντα κορυφαίας ποιότητας. Είναι η ίδια δέσμευση που εμπνέει τους ανθρώπους της P&G σε όλο τον κόσμο μέχρι και σήμερα.